Ga naar inhoud

LogitechDesktop Messenger


Inba

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, :ciao:

Waarschijnlijk heb ik iets stoms gedaan. Er komt steeds een melding wanneer ik mijn snelkoppeling gebruik van mijn webcam gebruik (Logitech quickCam) : Deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd.

Ook verschijnt er steeds een melding van LogitechDesktop Messenger.exe. Ik weet het niet meer. :bawling:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...................

alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hallo Kweezie Wabbit, :D

Hier ben ik weer eens. Ik krijg tegenwoordig een Runner error bij het opstarten. Ik heb alle archieven en andere vragen over software al bekeken, maar ik kan geen oplossing vinden voor mijn probleem. De melding die ik krijg:

Runner filename (LogitechDesktopMessenger.exe) lacksa '-'(the app id separator)

Ik heb ook al systeemherstel gedaan maar hij blijft de melding geven. Als ik op OK druk gaat ie wel weg, maar ik wil toch weten hoe dat komt. :mad:

bedankt alvast,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik zie het. Ik heb de forumregels echt wel gelezen maar er staat nergens iets over 'mijn' probleem. Wel soortgelijke, maar zo'n held ben ik nou ook weer niet!!!! helaas. Kun je me helpen of sluiten we maar? In principe heb ik geen last, maar zou het zo graag oplossen...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi JP,

Ik gebruik Windows XP (32 of 64??) Er staan geen cijfers, alleen Windows XP 2002 en de naam van de computer.

De webcam is een C 160

---------- Post toegevoegd om 12:14 ---------- Vorige post was om 12:07 ----------

JP,

Het is windows XP home....

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.