Ga naar inhoud

hulp nodig :'(


bartbrussel

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb helemaal geen pc ervaring en vandaag is mijn eerste laptop al gecrashed

wat is er gebeurt, ik zat rustig een filmpje te kijken toen het scherm opeens wegviel en er een soort 'update' werd geïstaleerd die ik niet had toegestaan en dus sloot ik de pc maar af, nu krijg ik windows niet meer opgestard, het blijft op een blauw scherm geblokkeerd dat mij zegt: nachecken of hardware of software goed geïstalleerd is, of indien het nieuwe installatie is contact opnemen met manufacturers. ik snap er geen snijt van, ik zou graag wat raad willen over deze situatie, of het heel erg is, kan ik mijn bestanden recuperen. Ik had dus windows Vista op een Acer aspire. Waar kan ik in Brussel of België hulp krijgen? wat moet ik doen?

bedankt, bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het opstarten blijven tokkelen op F8 toets om in veilige modus te geraken. Als hij in Veilige modus is opgestart, krijg je direct het voorstel om systeemherstel te starten. Druk dan op Ja. Zet dan een herstelpunt terug. Deze procedure werkt zo in Windows XP en is ongeveer gelijk in Vista en 7 met dat verschil dat je een menu krijgt waar je uit moet kiezen, en kies dan Systeemherstel.

Als er plots een update wordt geinstalleerd mag je die nooit onderbreken, dat zijn normaal gezien belangrijke updates van Microsoft. Wanneer deze afgebroken wordt, kan het zijn dat de pc in de war geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.