Ga naar inhoud

Imac connectie probleem


nicop

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ook dat geprobeerd maar nog altijd niks... is er misschien iemand op dit forum... die tegen betaling dit probleem kan komen verhelpen.?

---------- Post toegevoegd om 14:40 ---------- Vorige post was om 14:32 ----------

nog een korte samenvatting van het probleem:

Ik heb belgacom ADSL... deze gaat naar D-link ADSL router welke dan wireless uitzend naar een laptop

dan gaat hij 2 maal LAN naar de bovenverdieping ... daar staat er een gewone PC windows... en gaat ie ook naar de time machine (mac) vanuit de timemachine vertakt hij nogmaals naar een PS3 en naar de imac... dit allemaal via LAN kabels... het probleem zit hem er in vanaf dat ik via de imac wil verbinding maken blijft hij zogezegd laden.. en opent er niks van webpagina's... alhoewel deze verbonden aan heeft met ethernet... daarna kan ik ook niet meer via de laptop of via de andere pc online... enige oplossing dan is de D-link router rebooten... daarna heb ik weer internet op de laptop en de gewone pc... wat kan de oorzaak en oplossing hiervoor zijn?

M'n agenda etc.. staat op de mac dus internet acces is nodig!

Hopelijk kan je me helpen met dit probleem...

Mvg,

Nicolas Janssen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft het volgende van ieder computer / laptop je hebt.

Bij windows

ga naar start

Typ in uitvoeren dit: cmd

Bij vista met de rechtermuisknop op cmd en dan run as adminstrator

Typ nu achter > dit: ipconfig /all

Zoek de fysieke adres naargelang je draadloos of lan hebt en schrijft het op.

Bij mac is dat ifconfig en zoek daar zoals link op addr: 217.149.127.10

Bij PS3 zal je ergens in de instelling vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.