Ga naar inhoud

Diverse spelletjes voor syst. 95/98 CD-R / Beveiligingen


Loretta

Aanbevolen berichten

Ik ben nog in het bezit van diverse spelletjes en vertalingen CD-R bestemd voor Windows 95/98 systeem, kan ik deze nog gebruiken op mijn vIsta zonder problemen te veroorzaken.

Of is het beter deze te verwijderen??....

Op dit moment heb ik als beveiligingen op mijn Vista PC "Secunia PSI 1.0 / Glary Utilities /

CCleaner en Microsoft Security Essentials" Kan ik deze met een gerust hart:-) laten staan?

Gr.Loretta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je spelletjes nog werkt in Vista mag je dat nog gebruiken maar normaal gezien werkt het niet omdat het 16 bits is. Maar heel waarschijnlijk moet je ook scherm resolutie wijzigen.

Als je Secunia PSI 1.0 / Glary Utilities niet samen laat opstarten met de computer dan is het geen probleem.

Een programma laten opstarten is geen probleem want ze doen alle twee min of meer hetzelfde.

CCleaner mag je laten staan.

Microsoft Security Essentials mag je ook laten staan als je geen andere antivirusprogramma hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.