Ga naar inhoud

MS Office 2008 spellingscontrole


Aanbevolen berichten

Heb me gisteren eindelijk een mac aangekocht, maar nu zit ik al meteen met een klein probleem, aangezien ik niet deftig kan schrijven is het altijd wel handig als mijn spellingscontrole in WORD werkt. Het is dus Microsoft Office 2008 voor Mac.

Ik heb al eens bij WORD -> Preferences -> Spelling and Grammar -> die Custum Dictionary naar Default ACL Dutch gezet, maar dat lijkt niet echt veel te doen.

Hopelijk weten jullie raad! En heb ik misschien iets over het hoofd gezien. Hij corrigeert trouwens gewoon weg niets van woorden en als ik op spelling & grammar status klik zegt hij dat die voltooid is en geen fout in zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je hebt toch op Default geklikt bij het instellen van de taal "Dutch" ? Ik denk niet dat je moet zitten in "Custum Dictonary", maar dat je gewoon de taal moet instellen op Dutch en dan op Default klikken (misschien moet je eerst de tekst selecteren?). Zie onderstaande afbeelding:

post-484-1417704136,2673_thumb.jpg

Bronvermelding printscreen: http://www.onemorething.nl/community/topic/office-2008-spellingscontrole

Aangezien ik geen Mac bezit, kan ik dit spijtig genoeg niet testen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederlands staat ook op Nederlands zoals je op het prentje weergeeft en volgens mij heb ik alles correct gedaan zoals die handleiding zegt.

Sommige dingen zijn wel lastig om uit te zoeken, daar ik nederlandse office heb ... maar toch al bedankt!

Is er hier niemand die een mac heeft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.