Ga naar inhoud

pc valt uit tijdens gamen


Aanbevolen berichten

Goeiedag, heb pas windows 7 erop staan

geeen problemen mee,alhoewel

sinds enige tijd valt mijn laptop uit terwijl ik game (world of warcraft)

ik heb geen enkel probleem als ik internet ... enkel terwijl ik het spel speel.

zo warm wordt mijn computer ook niet (hoewel ik een verschil merk tussen linkse & rechtse kant doordat de koeling links zit) maar toch niet warm genoeg om hem te laten doen uitvallen. ik speel constant met de kabel dus aan de batterij kan het niet liggen. heb al dingen gelezen van temperatuur veranderen in de bios maar wil zeker weten wat ik moet doen alvorens ik dingen ga veranderen. het is GEEN virus want mijn computer was pas leeggemaakt en geherinstalleerd. hulp graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je foutmeldingen of een blauw scherm als de pc uitvalt?

Indien ja, kan je dan de tekst van die foutmeldingen in een volgend bericht zetten?

Graag de volledige tekst en eventuele codes die er bij staan.

Geen enkele tekst of blauw scherm. Hij valt gewoon uit alsof ik hem uitschakel maar dan gewoon plotseling (zonder aflsuiten ...) dan start hij gewoon op zoals het hoort als ik hem terug op zet en alles is normaal. geen foutmeldingen niets en zo kan ik weer spelen ... tot hij nog eens uitvalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een optie in Windows die ervoor zorgt dat er automatisch wordt opgestart, als er een fout optreedt. Je kan dit gedrag ook uitschakelen. Ik moet dan wel weten welke Windows versie je hebt. http://hoedoejedat.be/windows-algemeen/automatisch-herstarten-bij-fout-verhinderen/94

Ook is het mogelijk dat er een probleem is tussen de voeding en de grafische kaart. De voeding moet voldoende watt bevatten en moet de grafische kaart aankunnen en vice versa.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een optie in Windows die ervoor zorgt dat er automatisch wordt opgestart, als er een fout optreedt. Je kan dit gedrag ook uitschakelen. Ik moet dan wel weten welke Windows versie je hebt. Automatisch herstarten bij fout verhinderen • Hoe doe je dat? • Uw bron van computerkennis

Ook is het mogelijk dat er een probleem is tussen de voeding en de grafische kaart. De voeding moet voldoende watt bevatten en moet de grafische kaart aankunnen en vice versa.

ik heb windows 7,alleen is deze nog niet geregistreerd aangezien ik een fout krijg bij het ingeven van de code dus moet waarschijnlijk een nieuwe aanschaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen is deze nog niet geregistreerd aangezien ik een fout krijg bij het ingeven van de code dus moet waarschijnlijk een nieuwe aanschaffen
Als je de code ingeeft, moet je goed uitkijken op de sticker. Er is een verschil tussen het cijfer 8 en de letter B (op een sticker lijken deze 2 erg op elkaar!). Het is een code van 25 letters en/of cijfers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.