Ga naar inhoud

NAS server niet bereikbaar via internet


CVB

Aanbevolen berichten

Ik heb dezelfde instellingen gedaan in de router, alleen poort 20000 en poort 5000 en 5006 geprobeerd. Maar lukt niet.

Uw webserver is dan uw PC veronderstel ik? en daarom dat je ook uw firewall hebt ingesteld? Of ben ik mis?

Ik kan alleszins op uw webserver surfen. Proficiat :D

Mijn NAS draait op http://78.21.133.46:20000 . Kan jij op de loginpagina geraken dj_ke?

de loginpagina van de router is http://78.21.133.46:8081 kan je hier ook op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

asjemenou. dan heb jij alleszins toegang tot mijn NAS en router. En jij had ook Telenet ISP zei je.

Dat wil dan zeggen dat de router toegankelijk is en dat de port forwarding naar de NAS ook werkt.

Aangezien het van op mijn werk niet lukt via de internet browser, zal het probleem daar misschien liggen. Nochthans kan ik verder naar eender wat surfen als ik wil, geen enkele restrictie hierop.

Dikke merci voor de hulp dj_ke. Weet nu toch al iets meer.

Enkel nog uitzoeken waarom het niet vanaf eender welke internet connectie/browser lukt.

Ha, ook nog even doorgeklikt op de link (naar mijn NAS en router in jouw reactie) en dan krijg ik ook de login pagina's te zien. Of zou dit werken omdat ik toch in local netwerk blijf...

aangepast door CVB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij 2 mensen die Belgacom ADSL als ISP hebben geprobeerd om toegang tot de NAS te krijgen. Helaas dit lukt niet.

Blijkbaar lukt het enkel bij mensen die ook Telenet als ISP hebben zoals ikzelf.

Dat beperkt echt wel de mogelijkheden van de NAS. Jammer.

Hierbij gebruik ik poort 20000.

Weet er iemand of er poorten zijn die Telenet en Belgacom doorlaten? (dus al zeker boven de 1024)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel vreemd.

Ik heb mijn NAS laten testen door verschillende leden met verschillende providers en toch kunnen ze allemaal in de NAS komen.

Ik zelf heb in de NAS en heb daar poort 8090 ingesteld.

In de router heb ik bij poort forwarding dit ingesteld:

Inkomende 8090 TCP

Nu is wel zo dat je de NAS minimaal 100 of hoger moet zijn wat in uw geval is zoals 192.168.1.100

Zelf heb ik Qnap TS-439 met 4 x 2 TB harddisk raid05

post-6829-1417704152,8179_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.