Ga naar inhoud

Slaapstand: blauw flikkerend lichtje


Kurtt

Aanbevolen berichten

Als ik met mijn PC naar slaapstand ga, en de pc sluit dus af naar slaapstand, dan flikkert er een blauw lichtje (dus de reset knop). 'S avonds is dat wel hinderlijk want heel mijn kamer is dan blauw verlicht en dat knipperen hindert bij het slapen lol !

Bij mijn vorige pc's knipperde er niets tijdens het naar slaapstand zetten. Zou je dat flikkeren op de een of andere manier kunnen uitschakelen? Antwoord liever niet met: "knip een draadje door" lol.

ps: het is dus wel degelijk slaapstand waar hij knippert, dus het is niet stand-by. Ik gebruik slaapstand dikwijls omdat dat de pc dan volledig wordt uitgeschakeld en ventilators dus ook uitgeschakeld worden.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien is dat een plakband die men gebruikt om printer vast te maken voor transport.

Toners hebben ook zoiets.

Dat is een plakband dat goed plak doch gemakkelijk te verwijderen zijn.

Meestal blauw of grijs.

Maar je kan ook een goede schilderwinkel kopen.

Kies in dat geval gele of blauwe plakband.

Dan neem je een stuk en dan aan beiden zijde de plakband 1 cm omplooien (kleef tot kleef zijde) zodat je gemakkelijk kan afhalen. Nadeel is dat het niet van plastiek is zoals bij de printer.

Misschien kunnen ze in de computerzaak u zo'n een stukje geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.