Ga naar inhoud

Internet valt weg !!!


mark jwz

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem..

ik heb laatst een compute gekocht via wehkamp, hij werkt perfect alleen valt het internet steeds weg op verschillende tijden en het duurt steeds paar minuten voordat ik weer internet heb.. ik heb me 2 dagen rotgezocht op het internet maar niks kunnen vinden..

Zou iemand me misschien kunnen helpen..

Grts Mark

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek liever een betere titel als Wtff... zodat iedereen je bericht snel kan terugvinden, maar dit volledig terzijde.

- ken je mensen in de buurt waarbij internet ook wegvalt, zoja dan ligt het aan de internet provider

- valt het internet ook weg als je een andere pc aansluit (met internetverbinding natuurlijk);

- is hij gloednieuw, of heb je al een tijdje op internet gezeten en kan er spyware op de pc terechtgekomen zijn?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

- bij anderen blijft de internet verbinding ik heb zowiezo geen draadloos.. het ligt zowiezo niet aan de router of modem laat ik het zo zeggen

- deze pc is compleet nieuw, men vorige is kapot gegaan en die heeft het wel al die tijd gedaan met dezefde kabel

-het is al vanaf begin of aan zo dat die op random tijden wegvalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zo niet weten welke router het is het enigste wat ik weet is dat het een linksys is

ziggo is men provider. 10 MB internet heb hier verder nooit problemen mee gehad op andere pcs en we hebben dit internet al 6 jaar..

het is echt sinds men nieuwe pc..

Edit:

windows 7 home premium 64 bits (6.1, buld 7600)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je zelf de IP adres ingeven?

Zo ja, dan hebt je waarschijnlijk twee dezelfde IP adres ingeven wat niet mag.

In dit geval de laatste wijzigen.

Bijvoorbeeld: 192.168.2.2 of 192.168.2.10

ik zou niet weten hoe ik dit doe ik heb er niet aangezeten..

misschien dat iemand msn heeft en dan via teamvieuwer even een kijkje kan nemen..??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.