Ga naar inhoud

nieuwe onderdelen kopen voor mijn pc voor die game kunne perfect kunne spelen


rafke-pc

Aanbevolen berichten

hallo beste leden ,

ik heb thuis en pc die ik gebruik voor als game en zo hier is mijn confu:intel core 2 E 7500@ 2.93GhZ

120 gb hardeschijf

nvidea geforce 8600gt 512 ram

moederbord asrock conroe 1333-d667ddr 2 sata 2 hd 7.1 chanel hd audio

2 gb ram geheugen,

dus was voor te vragen wa ik kan verhander van honderdel aan mijn pc voor die toch en goed game pc te hebben da allen spel kan spelen zonder proble en zo , ik heb over paar dag de demo van fifa 11 gespelt en mijn pc was aan blokker zo per sta gaan op het spel en zo en in de toekoms ga ik de spel f1 2010 pc kopen en de wrc spel en ik wil daar geen probleme bij hebben kan mijn iemand mijn help wa ik het best zouw kunne doen .

mvg

rafke-pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kun je even onderstaande uitvoeren.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke,

Als ik alles snel doorloop lijkt het beste wat je kunt doen: 2e videokaart bijsteken + 2GB geheugen bijsteken of 4GB nieuwe kopen (ik heb nog niet opgezocht of je MB DDR3 ondersteund) + CPU overclocken. Ik denk wel dat je uit die E7500 een stabiele 3,5GHz kunt halen.

Deze aankopen kun je zelfs best 2e hands doen. Dan ben je voor heel weinig geld gesteld voor een tijdje. Je gaat wel DX11 niet kunnen afspelen maar die spellen ondersteunen DX10(.1) ook nog dus dat maakt niet uit. Over een jaar zal je dan waarschijnlijk moeten upgraden naar een bijna volledig nieuw systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke,

Als ik alles snel doorloop lijkt het beste wat je kunt doen: 2e videokaart bijsteken + 2GB geheugen bijsteken of 4GB nieuwe kopen (ik heb nog niet opgezocht of je MB DDR3 ondersteund) + CPU overclocken. Ik denk wel dat je uit die E7500 een stabiele 3,5GHz kunt halen.

Deze aankopen kun je zelfs best 2e hands doen. Dan ben je voor heel weinig geld gesteld voor een tijdje. Je gaat wel DX11 niet kunnen afspelen maar die spellen ondersteunen DX10(.1) ook nog dus dat maakt niet uit. Over een jaar zal je dan waarschijnlijk moeten upgraden naar een bijna volledig nieuw systeem.

Het gaat hier om een mATX bordje met 1 PCIe 16x slot dus een tweede kaart kan er niet bij.

http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=ConRoe1333-D667 R1.0

Maar zoals je zegt kan hij gewoon componenten kopen nieuw of tweede hands.

Maar het is niet zo simpel als een kaartje er in steken het is misschien ook wel makkelijk om te weten wat voor voeding hij er heeft zitten ook wat voor processor koeler aangezien je hem de processor wilt laten overclocken.

Wat ik dan aanraad:

600W voeding(StealthXStream 600W, Cooler Master GX650 of Antec Earthwatts 650W)

4GB DDR2 800MHz(Hij heeft nu 667MHz dus daar ga je niet ver mee komen)

HD5770 of een GTX460 768MB

Scythe Mugen 2 of Xigmatek HDT-S983(Mocht de kast minder dan 16cm aan vrije ruimten hebben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste ,

als ik het zo zie dan moet ik en nieuw grafische kaart zetten bij wa nu dx 10 of dx11?

en en nieuw voeding hoe komt da ik mijn voeding moet verhander.

mijn processor overclocken was is (hoe kan ik da doe mijn prcessor overclocken wa wil da zegen .

ja ook ram geheug bij zetten was zouw ik doen dan 4 gb zetten

Scythe Mugen 2 of Xigmatek HDT-S983 (en da da is de nieuw moederbort of zo ?????

mvg

rafke-pc

---------- Post toegevoegd om 19:07 ---------- Vorige post was om 19:01 ----------

betse,

op de moederbort da ik nu heb kan ik 4 gb ram geheugen zetten????

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste ,

als ik het zo zie dan moet ik en nieuw grafische kaart zetten bij wa nu dx 10 of dx11?

en en nieuw voeding hoe komt da ik mijn voeding moet verhander.

mijn processor overclocken was is (hoe kan ik da doe mijn prcessor overclocken wa wil da zegen .

ja ook ram geheug bij zetten was zouw ik doen dan 4 gb zetten

Scythe Mugen 2 of Xigmatek HDT-S983 (en da da is de nieuw moederbort of zo ?????

mvg

rafke-pc

Je kan net zo goed een DX11 kaart pakken gezien de prijzen.

We weten niet wat voor voeding je nu hebt en of deze krachtig genoeg is daarom stelde ik het voor.

Overclocken wil zeggen dat je de processor harder laat werken dan hij oorspronkelijk deed, je kunt vergelijken met een motor van een auto tunen dat die meer PK opleverd.

Scythe Mugen 2 of Xigmatek HDT-S983 zijn koelers voor op je processor.

Ja hoor je kan er gewoon 4GB op zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.