Ga naar inhoud

Draadloze router werkt niet ... denk ik?


Meisie01

Aanbevolen berichten

Nu had die vorige persoon in mediamarkt wel gezegd dat het kon zijn dat de adapter niet zwaar genoeg zou zijn. (Dus de adapter die de modem met de stroom verbind) waardoor de modem geen signaal zou kunnen uitsturen naar de router... Maar aangezien ik er niks van ken heb ik toen ook geen nieuwe adapter gekocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met uw adapter is er niks mee en werkt prima volgens te test die u deed.

Het probleem is dat uw cd van Dlink niet compatibel is met Vista en daarom krijgt je een probleem.

Dus moet u de router handmatig instellen.

Niet gemakkelijk.

Een andere optie is om de router om te ruilen voor een andere waarvan de installatie cd geschikt is voor windows Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet is bezig met vernieuwingswerken om op een hogere frequentie te gaan. Ze gaan dus naar alle klanten om nieuwe apparatuur te plaatsen. Bij ons hadden ze de adapter van de modem vervangen omdat er dus iets mis mee was bij dat type modems zeiden ze. Ook hebben ze een nieuwe box geplaatst waar De kabel binnenkomt en naar de TV's gaat. Echter een week later was die modem stuk en heeft men een nieuwe moeten installeren. (een van motorola). Die dag waren er toevallig problemen bij de activering bij telenet en dat heeft als gevolg dat we 24 uur lang geen internet/telefoon/tv hadden. Toen hebben we naar telenet gebeld en uiteindelijk na een uurtje hadden we terug internet/tv/telefoon. Echter hadden we geen opties en pakketten meer zoals ken je beller en signaal 2de oproep enzoverder. De activeringskosten hiervan hebben we echter zelf moeten betalen, ondanks het feit dat het een fout van telenet is!

---------- Post toegevoegd om 23:38 ---------- Vorige post was om 23:35 ----------

Met uw adapter is er niks mee en werkt prima volgens te test die u deed.

Dat was echter bij ons ook het geval, alles werkte goed!

Zie mijn bericht #134

---------- Post toegevoegd om 23:38 ---------- Vorige post was om 23:38 ----------

Hoelang heb je je router al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik allesinds nog niets vernomen van telenet...

Denk ook niet dat er een probleem is, draadloos internet via de modem werkt perfect, en ook met de digitale tv is er geen enkel probleem...

---------- Post toegevoegd om 21:40 ---------- Vorige post was om 21:39 ----------

Mijn router? 3dagen, vrijdag gekocht

De modem is hier sinds mei denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu denk ik, als ik in mediamarkt om uitleg ga vragen, dat ik niet veel verder zal staan... Heb destijds aan 3 verschillende personen hetzelfde verhaal gedaan en kreeg 3 keer verschillend advies... De ene vertelde dus van de router en een nieuwe adapter, de andere sprak dan van een router en daarbij een draadloze USB netwerkadapter, en de laatste (vrijdag) gaf me gewoon de router in handen en zei dat het geen enkel probleem zou zijn, en dat het heel makkelijk was om aan te sluiten...

En nu vind ik het ook niet evident om een computerwinkel binnen te stappen en om uitleg te vragen terwijl ik de router elders heb gekocht...

---------- Post toegevoegd om 21:47 ---------- Vorige post was om 21:45 ----------

Kan ik hier iets mee?

-->

D-Link and VISTA

Link naar reactie
Delen op andere sites

dj_ke

Het klopt dat Telenet nieuwe modem plaatst maar dat wilt niet zeggen dat de huidige modem niet werkt.

Ja dat is waar. Alles werkte normaal. Tot ze een nieuwe adapter voor de modem hadden gebruikt. Een week later was die dan stuk en heeft men een andere moeten plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.