Ga naar inhoud

partition verwijderen, met problemen


zonnetje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het logje is OK.

Ik zie wel dat je nog steeds XP SP2 gebruikt.

Je zou zo snel mogelijk het SP3 moeten installeren.

In bericht #19 spreek je van een bestand system.ini

Kan je dat ook eens posten of toevoegen?

Heb je die bootmagic nog steeds geinstalleerd?

Die mag je ook verwijderen (via configuratiescherm - programma's) want die heb je niet meer nodig nu je maar 1 windows meer hebt.

Na het verwijderen mag je CCleaner nog eens uitvoeren om zeker te zijn dat alls verwijderd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb service pack 3 geinstalleerd, hij heeft er uren over gedaan, maar uiteindelijk gelukt. Tevens met CCleaner alle rotzooi verwijderd.

Power quest uit systeem verwijderd maar boot magic lukt gewoon niet, hij mist bestanden en vraagt of die eventueel op een andere schijf staan?

Maar die heb ik niet meer.

Wel is me opgevallen dat ik 2 mappen met opstarten heb, met beiden service manager erin, heb geprobeerd er een van te verwijderen, maar dat lukt niet, krijg dan de melding dat hij deze mag niet kan verwijderen.

Nog steeds krijg ik de melding met het opstarten (wat het uiteindelijke probleem was.

Error finding bootmagic img, run bootmagic install press a key.

system in.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

had alleen nog iets van power quest en bootmagic in het start menu dat heb ik verwijderd.

HijackLogje zal ik bijsluiten.

Wat bedoel je precies met pad is dat de locatie van de mappen opstarten?

Ik heb dmv zoeken gekeken en vind 3 mappen c:\doc.settings\administrator\menu start\programma's de andere c:\doc. settings\ gast \menustart\programma's.

Ook heb ik C:\windows\system32\config sytem profile\menustart\programma's

Zie ook iets staan in het logje van een trust internet keyboard, die heb ik al een tijd niet meer, maar krijg deze niet verwijderd, irritant.

Hoop dat je er iets mee kan,bedankt alvast voor alle moeite.

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

De map map "opstarten" is een systeemmap die je terugvindt bij elke gebruikersaccount onder c:\documents and settings\ en die kan je inderdaad ook niet verwijderen.

Daarin staan de programma's die automatisch mee opstarten als je inlogt. Als er een programma is waarvan je vindt dat het niet moet mee opstarten, mag je dit uit de map verwijderen.

Dat Trust internet keybord kan je normaal verwijderen via het apparaatbeheer.

Open het apparaatbeheer en klik op de + bij toetsenbord (keyboard).

Normaal zie je nu die Trust staan.

Klik hierop met de rechter muisknop en kies in het menutje voor "installatie ongedaan maken" (uninstall).

Bevestig met "ja" of "OK" (en laat ook de bestanden van de schijf verwijderen indien dit gevraagd wordt).

Sluit het apparaatbeheer en laat CCleaner het register opruimen.

Herstart de pc en doe een scan met hijackthis. De verwijzingen naar trust zouden moeten verdwenen zijn.

Als de verwijzingen niet verdwenen zijn, vink dan de volgende lijnen aan.

O4 - HKLM\..\Run: [TrustInstaller] F:\Setup.exe

O4 - HKLM\..\Run: [iNTERNET KEYBOARD] C:\Program Files\Trust\Internet Keyboard\MMKeybd.exe

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Krijg je nog de melding van bootmagic nu het uit de map opastarten verwijderd is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Partition Wizard nog?

Sluit alle openstaande programma's en toepassingen en schakel (tijdelijk) energiebesparingen uit.

Klik met rechts op een lege plek op je bureaublad en kies in het menu voor eigenschappen.

Ga naar de tab schermbeveiliging en klik onderaan op de knop energiebeheer (power).

Bij energieschema's selecteer je dan altijd aan (always on).

Vensters sluiten met OK.

Open Partition Wizard en selecteer (klik op) de disk waar je windows partitie op staat. Normaal is C de windows partitie.

Klik dan in de lijst bij operations op rebuild MBR (normaal de bovenste optie).

Klik dan links onderaan op Apply en bevestig met Yes.

Wat er verder juist gaat gebeuren, weet ik niet want ik heb dit zelf nog nooit moeten doen.

Lees zorgvuldig de meldingen die je krijgt en reageer dan op de gepaste wijze.

Na afloop sluit je Partition Wizard en herstart je de pc.

Krijg je nu nog de foutmelding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.