Ga naar inhoud

SECURITY TOOL verwijderen


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik kan me behelpen met pc, maar van software heb ik géén kaas gegeten!

Ik kan bijna niets meer doen op de pc omdat die security-tool véél blokkeert

en telkens weer verschijnt. Zelfs mijn outlook niet meer openen!!

Ik weet nu dat dit een "irritant gedoe" is, dat moet verwijderd worden (via google opgezocht)

Alleen de vraag hoé?

Ik heb een filmke bekeken op you-tube, maar ik weet niet hoe ik dat taakbeheer moet opstarten vooraleer documenten openen . Ik ken alleen taakbeheer openen als computer volledig opgestart is.

Een download dat ik terugvond, kan ik niet downloaden want die security tool gooit altijd roet in het eten.

Kunnen jullie me helpen aub?

Bedankt bij voorbaat !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HijackThis

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Indien het niet lukt om dit uit te voeren met de besmette PC, zal je HijackThis moeten downloaden via een andere computer en via USB overbrengen naar de besmette PC om het daar te laten scannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb dat programma op bureaublad staan

maar die security tool zorgt ervoor dat ik dat programma

niet geopend krijg, geeft dan aan dat het programma

besmet is met een virus

Dus via die weg kan ik ook niet verder voorlopig

Wat kan ik in de plaats daarvan doen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start je computer op in Veilige modus. Hoe doe je dat?

Tijdens het opstarten (en VOORDAT het groene balkje van Windows beweegt) druk je vele keren op de F8 toets. Daar kies je Veilige modus uit.

Normaal gezien staat het programma nog op je bureaublad in veilige modus. Voer het vandaar uit, zet het logje op een stickje en probeer het te versturen in normale modus of op een andere manier die lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,...ik ben net geregistreerd en was op zoek naar een dergelijke oplossing.

De laptop van m'n zoon heeft helaas deze 'malware'ook.

Ik heb onderstaande oplossing ergens anders gekopieerd en ik moet deze nog uitvoeren.

Van diverse site's zag ik al voldoening, middels het verwijderen via de 'veilige modus'.

Ik hoop dat het mij en anderen ook gaat lukken.

(gekopieerde tekst)

Beste mensen,

Verwijderen van dit virus is erg eenvoudig. U start de computer opnieuw op, voordat windows start constant op F8 blijven drukken. U krijgt een menu met opties, selecteer Veilige Modus. Windows start nu op in veilige modus en de tool zal niet opstarten.

Het leuke van dit virus is dat deze bij iedereen een andere naam heeft, dit is een naam die bestaat uit getallen.

Ga in veilige modus naar Start --> Programma uitvoeren. (kun je hem niet vinden, houd de Windows toets ingedrukt en druk op R)

Type daarin Regedit. Open op deze volgorde vervolgens de volgende mappen in het register:

HKEY_CURRENT_USER --> Software --> Microsoft --> Windows --> Currentversion --> Run

Daar zal vervolgens in het rechterdeel van het programma een Sleutel staan met een lange cijferige getal die zich in een map op C:\ProgramData zou moeten bevinden. Verwijder deze.

Hiermee is het programma onschadelijk, vervolgens kun je nog naar C:\ProgramData om eventueel het programma te verwijderen.

Start de PC opnieuw op en je bent uit veilige modus!

Veel success!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OPGELOST

dank jullie wel!

Ik heb eerst een systeemherstel doorgevoerd, naar een dag voordat ik problemen had met de pc en laptops

systeemherstel zelf ging eerst niet, daarom ben ik via systeeminfo gegaan.

systeemherstel werd geblokkeerd door die stomme malware.

daarna heb ik SUPERantispyware geinstalleerd, een gratis programma

ik heb dit laten draaien en er zijn véél bestanden en soms ook registers die aangetast werden verwijderd en aangepast terug

nu werd alles weer terug !

bedankt voor alle hulp

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.