Ga naar inhoud

Geen internetverbinding meer mogelijk met de router


jaru

Aanbevolen berichten

Ik kan met mijn router, een linksys wrt54g geen verbinding meer maken met internet.

Dit is gebeurd nadat ik een virus op de pc had, de virus is verwijderd en de pc heeft geen problmen meer.

met de computer rechtstreeks op de modem aangesloten kom ik wel op internet en ik kan met de computer ook wel in de router komen.

De router is al gereset, hostnaam opnieuw ingevoerd en volgens mij kloppen de rest van de instellingen ook wel, als ik dan een set up uitvoer dan kan ik de wachtwoord opnieuw invoeren en de zandloper gaat lopen een paar keer maar dan krijg ik een melding dat er geen verbinding met internet mogelijk is.

kan ik de router op een één of andere manier testen of deze nog wel goed is of doe ik toch nog iets verkeerd met de set up of een verkeerde instelling in de router.

mijn provider is ziggo, de firmware heb ik ook al vernieuwd en ik werk met windows xp kan iemand mij hier in verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste versie van de firmware op de router staan, bij het setup van de router krijg ik op een gegeven ogenblik de melding dat de router geen verbinding met het internet kan maken

Met de pc rechtstreeks op de modem heb ik wel internet, kan het te maken met een bepaalde instelling in de router wat ik over het hoofd zie?

ik kan wel in de router komen met een ip adres en heb de router weer in de fabrieksinstelling terug gezet

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor alle duidelijkheid als ik een setup uitvoer voor de router dan gebeurt er het volgende:

* ik kan een wachtwoord opnieuw invoeren

* er gaat een zandloper lopen van 0 naar 100% voor de volgende items

* chek computer settings

* configure your router

* chekking internetconnection, en hier gaat het mis en krijg ik een melding "geen internetverbinding mogelijk", terwijl wel alle bekabeling juist zijn aangesloten

Link naar reactie
Delen op andere sites

router vinden met draad bij netwerken?

ik begrijp dit niet, wat bedoeld U

als uw netwerkkabel in de router zit moet je normaal bij "netwerkcentrum" uw naam van de router vinden. Ook bij draadloos gebruik, indien niet kan je ook laten zoeken naar beschikbare netwerken waar uw router tussen moet staan. Maar lijkt me op het eerste zicht een configuratiefout. Geraak je via het pingadres in de instellingen van je router?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.