Ga naar inhoud

Probleem met drivers


zappa

Aanbevolen berichten

Hallo beste formleden,

Nadat de oude microstar pc van mijn ouders zeer traag werd heb ik opnieuw windows xp daarop geinstalleerd. De installatie is goed gelopen maar nu mis ik een aantal drivers. Ik heb een printscreen gemaakt zodat jullie precies zien welke drivers ik mis. (beeldscherm, audio, netwerk) Op internet gekeken kan nergens de goede drivers vinden. Ik heb ook de driver geback-uped maar het zijn DIY bestanden geworden die xp niet herkent. Hoe zorg ik er nu voor dat ik de drivers geinstalleerd krijg? Of zijn er nog andere mogelijkheden? Alvast zeer bedankt!

Specificaties:

Merk: Microstar

Type: PC MT6

modell: MED MT 179

Moederboord: (Medion?)post-22345-1417704157,6286_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een merk computer is dan merk en type en eventueel serie nummer opgeven.

Is het geen merk computer dan dit doen:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Al wat je in apparatenbeheer dubbel ziet met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.