Ga naar inhoud

printprobleen van W7 naar xp


Reinier

Aanbevolen berichten

ik print al jaren vanaf mijn laptop draadloos naar mijn desktop(ook draadloos)waaraan mijn canon printer via usb vastzit.

beide systeem xp.

nu heb ik een nieuwe laptop met W7 en ik krijg bovenstaande met geen mogelijkheid meer voor elkaar--ik kan in mijn netwerk alles zien--ook de printer die aan de desktop vastzit--maar wat ik ook doe en wat ik ook instaleer,ik krijg iedere keer weer de mededeling dat het stuurprogramma van de canon pixma ip4200 niet gevonden kan worden.

ben ik nou gek,of microsoft en canon ??????

wie kan mij helpen svp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb dit geprobeerd,maar als ik dit doe op mijn desktop met xp krijg ik bij de vraag voor extra drivers een lijst te zien waar geen vista of W7 bij staat om aan te vinken.

ik weet ook niet hoe ik in deze lijst de driver kan zetten.

als ik mijn laptop (waar dus de printer niet aan vastzit) laat zoeken,dan ziet hij meteen de printer op de hobby kamer van de desktop met xp erop,maar als hij dan verder zoekt krijg ik steeds weer de melding stuurprogramma niet gevonden.

ik word hier gek van !!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.