Ga naar inhoud

onbekend bestand


norbertdl

Aanbevolen berichten

Ik heb 3 maal geprobeerd een game te installeren op mijn pc maar ik krijg telkens na het installeren en tijden het kopieren de melding dat hij het bestand Electronic Arts\command & conquer 4 Tiberian Twilight\Data\EnglishMovieAudio.big. niet aantreft op systeem c. Ik krijg dan ook de vraag of te kontroleren of dat zich op mijn schijf bevind en of ik er toegang toe heb.Ik heb er totaal geen benul van wat dat is en waar op mijn schijf ik dat moet zoeken.Voor alle duidelijkheid het is een nieuw aangekocht spel dan zou dat toch probleemloos moeten te installeren zijn.Wie weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Wat is de naam van het spel?

Doe dit pas wanneer je de naam van het spel hebt gezegd:

(2. Wat soms helpt, maar daar moet je wel enige kennis van de Verkenner voor hebben:

- maak een map in de verkenner , bv c:\mijnspelletje

- kopieer gans de inhoud van de game naar die map

- voer vanuit die map setup.exe uit en laat het installeren

- om te spelen: steek je cd erin.)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spel heet Command&Conquer 4 Tiberian twilight.Ik heb de voorgaande zonder problemen kunnen installeren en spelen alleen deze niet.Het is dus tijdens het installeren van de cd dat het misloopt.Even een korte uitleg wat ik doe:cd laden,dan krijg je als eerste vraag welke taal je kiest, na deze aangevinkt te hebben volgt de vraag of je akkoord bent met de gebruikers licentie, opnieuw aanvinken, derde vraag standaard of custum, standaard aangevinkt en dan begint alles automatisch te lopen totdat ik de foutmelding krijg.Ik ben de enige gebruiker van deze pc.Ik hoop dat er iemand mij kan vertellen wat er misloopt.Ik denk in de richting van een bestand nodig om het te kunnen afspelen.Als je de foutmelding bekijkt wordt er gesproken van Data EnglishMovieAudio kan dat een soort van audio player zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutmelding wil volgens google zeggen dat je niet de engelse taal kunt kiezen omdat die taal niet op de bijgeleverde cd staat van de game. Probeer eens bij de installatie voor een andere taal te kiezen (als test), en werkt het dan?

Je kan ook dit proberen, maar heb twijfels of het iets uithaalt:

- maak een map in de verkenner , bv c:\mijnspelletje

- kopieer gans de inhoud van de game naar die map

- voer vanuit die map setup.exe uit en laat het installeren

- om te spelen: steek je cd erin. Door de autoplay functie wordt de game automatisch geladen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.