Ga naar inhoud

Extra Harddisk vraagje


Loretta

Aanbevolen berichten

Bij controle blijkt dat de extra HD © zoek is in het systeem. Dan moet ik het kontact even uit/aan van de extra HD, en dan staat hij weer vermeld. Hoe kan ik dit verhelpen?.....

Ook lijkt het erop dat hij niet alles overneemt, zie het verschil van de originele HD in de bijlage. Ik heb deze aangeschaft voor het geval van een crash, maar weet niet of ik deze goed heb ingesteld!..... Gaarne je advies.

post-18684-1417704167,2712_thumb.jpg

aangepast door Loretta
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / computerbeheer / volumebeheer / opslag

Daar kan je een station letter opgeven.

Indien station E bezet is dan moet je dat station eerst wijzigen in een andere letter.

Maar je kan ook zo doen:

Klik op Deze computer (computer bij windows 7 en vista) en dan met de rechtermuisknop op netwerkverbinding maken.

Je ziet standaard Z maar dat kan je wijzigen en zoek dan de externe harddisk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zojuist eens gaan kijken of het met USB-stick ook kan want ik heb niet direct een externe harddisk aangesloten.

Dat is niet mogelijk met een netverbinding te maken en dus zal dat ook niet in uw geval zo zijn.

Het moet puur vanuit het netwerk komen.

In uw geval zou je gewoon in uw verkenner moeten vinden.

Als uw vraag zo is: is het normaal dat het hetzelfde uitziet als c: schijf dan is het antwoord ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.