Ga naar inhoud

HP MediaSmart Webcam werkt niet in msn


Samiranka

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb nu ongeveer een half jaar de hp pavillion dv7-3120ed met ingebouwde webcam.

In het begin had ik er geen problemen mee, maar sinds een maand begon hij vast te lopen in msn en nu start hij helemaal niet meer.

Hij zegt steeds dat hij mogelijk in een ander programma geopend is, maar dat is niet zo.

Ook als ik hem buiten msn open istie soms helemaal met ruis en heel lelijk.

Ik heb laatst dat ding eraf gegooid en weer opnieuw gedownload op de HP site, maar t heeft niks geholpen.

Weet iemand hoe ik hier van af kom?

Edit: Ik heb het programma goed verwijderd en opnieuw geinstaleerd en hij opent nu wel weer in msn, maar na een paar minuten loopt hij weer vast.

+ Vaak komt er rechtsonder in m'n scherm een pop up met 'dit apparaat kan sneller werken' en dan iets met op een andere usb poort aansluiten. Dan komt er een overzichtje met beschikbare usb poorten, maar geen idee wat ik dan moet doen. Ik weet ook niet hoe ik daar zo bij moet komen zonder dat die pop up toevallig komt.

aangepast door Samiranka
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.