Ga naar inhoud

Outlook valt steeds uit


Cees L

Aanbevolen berichten

Gegevens:

Fujistu Siemens computer met Vista

Originele gekochte Office 2007

Probleem:

Sinds enige tijd doet MS Outlook het niet goed meer. Als ik Outlookj heb geopend en sluit daarna Outlook weer af, kan ik Outlook niet opnieuw openen. Als ik in de processen Outlook delete, kan ik wel weer starten, maar het euvel b lijft, na afsluiten kan ik niet opnieuw openen.

Ik heb geprobeerd Office met de originele installatie te herstellen, maar krijg dan halverwege een foutcode: error 1334, CAB bestand is beschadigd.

De diagnose van Office geeft geen fouten weer, al kan ik de laatste stap van de diagnose niet maken (via web op MS de diagnose afmaken) omdat de pagina niet meer beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide stoppen heb ik geprobeerd, maar Word staat helemaal niet aan, dus dat lukt niet.

Foutcode 1334 geeft n.m.m. het probleem aan. Als ik dat google krijg ik allerlei bericht over deze code, maar geen duidelijke oplossing. Het heeft iets met Windows te maken begin ik steeds meer te begrijpen.

Dus als iemand hulp kan bieden, graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is iets verkeerd gebeurd bij office denk ik.

Ga naar start

Typ in zoekopdracht dit: msiexec / regserver

Als dan niet helpt dan dit:

Ga naar configuratiescherm / programma en onderdelen

Verwijdert daar Office

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Computer opstarten

Installeer office opnieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Office volgens jullie advcies verwijderd na CCleaner, maar kan het niet meer

installeren.

Halverwege de installatie krijg ik het volgende: Fout 1406. De waarde kan niet naar de

registersleutel \SketchObj.SketchInk worden geschreven. Controleer of u de juiste

machtigingen hebt om toegang tot het register te krijgen of neem contact op met MS. Zie

C:\Users\CEESLI~1\AppData\Local\Temp\Setup00001614\PSS10R.CHM.

Wat betekent dit en hoe kan ik dit oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.