Ga naar inhoud

Verschillende problemen met het herinstaleren van Windows en het Formateren


Liné

Aanbevolen berichten

sorry ik heb nog een probleem, ik heb geen geluid? mn geluidskaart is niet geinstalleerd geloof ik maar ik zoek drivers ervoor, ik kan de juiste vinden maar hij kapt ermee in het midden en geeft de melding:

" Er is een fout -(5003 : 0x5) opgetreden tijdens het uitvoeren van de setup

Controleer of alle andere installatie procedures zijn voltooid en andere toepassingen

zijn gesloten.

Neem contact op met de leverancier als de fout zich blijft voordoen: Realtec Semi

Conductor Corp. "

Iemand enig iedee hoe ik verder moet? verder is namelijk alles prima in orde die video drivers etc. doen het gewoon..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hahaha oke, fair enough, ik heb precies gedaan wat je zei, maar hij blijft dezelfde foutmelding geven, ik had die chipset zelf ook al geinstalleerd en daarna los met die genius een paar andere dingen.

Hij geeft ook nog een foutlog naast die melding, stond onder een knopje, weet niet of het helpt, maar per ongeluk nog niet eerder opgevallen:

" Foutcode: -5003 : 0x5

Foutgegevens:

>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1814)

pAPP:Realtek AC'97 Audio

PVENDOR:Realtek Semiconductor Corp.

PGUID:fb08f381-6533-4108-b7dd-039e11fbc27e

$11.50.0.42618

@Windows XP Service Pack 3 (2600) BT_OTHER 232.64 "

PS: heb hem ook al van verschillende andere sites gedownload..

Link naar reactie
Delen op andere sites

de oude driver van wat? het geluid? want dit is de enige die ik nu heb geprobeerd te installeren, de rest waren toch video drivers etc? en er staat verder ook helemaal niks bij adio apparaten ofzo alleen 1 geinstalleerde codec van windows zelf geloof ik ofzo, krijg daar ook niet de optie om het te verwijderen..

dus hoe zou ik dat moeten zien, of er nog een driver geinstalleerd staat?

aangepast door Liné
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.