Ga naar inhoud

HMDI kabel aan laptop


Have0

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik probeer om mijn laptop op mijn t.v. aan te sluiten. Ik krijg wel beeld op mijn t.v. van de laptop maar geen geluid. In het boekje van de t.v. staat dat hdmi minimaal versie 1.3 moet hebben. Op mijn kabel staat 1.3a. Kan dit de oorzaak zijn moet ik dan toch een 1.4 hdmi kabel kopen ? Ik heb dezelfde laptop met dezelfde kabel op een andere tv geprobeerd maar met zelfde resultaat wel geluid maar geen beeld.

Wie kan mij helpen, alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Welk type laptop heb je?

Je vraagt je pc om via zijn graphische kaart dmv een hdmi kabel video & geluid door te sturen naar de TV?

Niet alle graphische kaarten doen dit.

Het probleem zal niet aan je tv gebonden zijn maar eeder aan de graphische kaart van je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een Asus K70AD 17.3/M300/4gb/320GB/win7 HD4570 512 M

Zou jammer zijn ik had in de winkel wel gevraagd dat ik bijvoorbeeld uitzending gemist via internet, via laptop op tv kan kijken. Kijken kan wel geluid komt niet door, net zoals bij een DVD in de laptop. Beeld komt wel door maar geluid niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alle grafische kaarten ondersteunen dit. Wat je dan zou moeten doen is een jack naar tulip kabeltje aan moeten schaffen. En een blokje waar je tulip en HDMI in kan doen, wat uitkomt in 1 HDMI plug. (dit is ook in kabelvorm beschikbaar).

je hebt nu wel 2 kabeltjes lopen. Geluid is iets minder als HD geluid maar dit verschil merk je niet. Het Beeld is nog wel steeds gewoon HD en hier merk je ook geen verschil in.

Nu kun je gewoon geluid over een HDMI kabel sturen vanaf je laptop.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.