Ga naar inhoud

PC start traag op en kan met moeite een internet verbinding maken


winnepg

Aanbevolen berichten

Ok zal dit uitvoeren.

Een voorbeeld van mijn problemen. Toen ik in mijn inbox de link aanklikte om PC help forum te openen, duurde het meer dan een minuut eer deze open was...

---------- Post toegevoegd om 07:52 ---------- Vorige post was om 07:44 ----------

CC cleaner is uitgevoerd ! Even evalueren nu ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam "Outlook Express" op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden op de standaardlocatie C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en kopieer en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Let op: dit zijn "verbirgen bestanden". Om die te tonen zal je dus eerst de optie "verborgen bestanden" vrij moeten geven in mapopties.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen), dan weet je dat OE terug OK is. Verzend dan enkele berichten met hyperlinks en bekijk of je deze wel kan aanklikken en of ze dan wél doorverbinden naar de gewenste locatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom niet verder dan C:\Documents and Settings\ ...... mijn gebruikersnaam staat er niet tussen.

Ik en mijn partner hebben elk een account op deze PC. Die van haar staat er tussen maar de mijne niet .....

mappen aanwezig : all users, HP eigenaar, McAfeeMVSuser, Nathalie.... maar geen gunther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.