Ga naar inhoud

Bluetooth probleem


arctic fire

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op mijn asus laptop heb ik standaard geen bluetooth, dus heb ik dat bijgekocht, een "generic bluetooth radio" die je dan in een USB poort moet steken , alleen heeft het ding nooit echt goed gewerkt.

Er staat altijd een geel driehoekje voor en als ik dan op eigenschappen druk staat er dit bij apparaatstatus 'Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)'

Ik heb het probleem al opgezocht maar geen bruikbare informatie gevonden.

Kan iemand mij aub helpen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben terug gaan kijken bij Asus en nu wordt uw moederbord wel erkend.

Typ in de linkerbovenhoek in het vak x72f

In het vak daaronder selecteert je ALL

Klik op x72f

Kies windows 7

Kies bleutooth en download het en installeert het. Uw laptop heeft bleutooth

Als je download klikt dan vraagt Asus of je met torrent wilt doen en dan kan je op annuleren klikken.

Dan zal er een actieveX programma geinstalleerd worden maar je moet dan eerst op de gele of witte balk klikken en dan downloaden.

Mogelijk moet je opnieuwe doen.

Wel naar start gaan

Klik op programma

Klik op internet explorer en niet internet explorer(64x) anders werkt de download niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.