Ga naar inhoud

CD/DVD Speler probleem


swuis

Aanbevolen berichten

Hallo Allen,

ik zit met een probleem met mijn laptop. Ik kan nl geen cd's dvd's meer branden, na 1% geeft nero een error. en gooit hij de cd er uit.

Daarna had ik een dvd gebrand, en kon ik hem niet lezen, getest in andere toestellen, Alles OK.

Enig idee?

PS: Ik heb het branden getest met Nero, 7.9 , 7.10 , 8.x, met de vista brander allemaal zelfde resultaat.

Grtz

swuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

brander/lezer kapot.

als je een fujitsu laptop hebt dan is hij super makkelijk te vervangen. anders moet je je laptop open maken en een nieuwe schijf erin stoppen.

zit de laptop nog in de garantie, laat dit dan doen door een erkend computer bedrijf. of door de fabrikant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

brander/lezer kapot.

als je een fujitsu laptop hebt dan is hij super makkelijk te vervangen. anders moet je je laptop open maken en een nieuwe schijf erin stoppen.

zit de laptop nog in de garantie, laat dit dan doen door een erkend computer bedrijf. of door de fabrikant.

Laptop is een Acer Ferrari 4005 WLMI. is niet meer onder garantie.

Waar kan ik zo ene kopen? dvd brander lezer... belgie liefst of nederland/duitsland mits ze opsturen naar belgie.

Herstellingen zal ik zelf wel doen, ben daar redelijk mee vertrouwd dus.... geen onnodige kosten maken :P

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop is een Acer Ferrari 4005 WLMI. is niet meer onder garantie.

Waar kan ik zo ene kopen? dvd brander lezer... belgie liefst of nederland/duitsland mits ze opsturen naar belgie.

Herstellingen zal ik zelf wel doen, ben daar redelijk mee vertrouwd dus.... geen onnodige kosten maken :P

Grtz

alternate is zo een winkel, deze stuurt op, maar ik weet niet of ze ook naar belgie opsturen, dit zou je eens moeten zoeken op de site (www.alternate.nl, misschien bestaat er ook een .be site, maar dat weet ik niet)

zei zijn best goed, en zijn ook heel goedkoop, maar of ze daar ook losse laptop onderdelen hebben, weet ik niet. (vast wel :mrgreen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.