Ga naar inhoud

Nummers NumLock Werken Niet Meer


MrSoKoLoV

Aanbevolen berichten

Goeiedag, ik zit sinds enkele uren met een probleem omtrent de NumLock Nummers. Om één of andere reden wou de NumLock toets zelf eerst niet meer oplichten, toen de Laptop (Toshiba) toch al aanstond. Na ontelbare keren drukken sprong hij toch aan.

Maar het probleem is, de NumLock staat nu wel aan, maar niets werkt. Geen één nummer werkt, alsook de andere toetsen zoals een punt bijvoorbeeld.

Al de rest op mijn toetsenbord werkt wel naar behoren. Zo kan ik wel leestekens en nummers zetten met degene naast het NumLock gedeelte of die boven de letters.

Edit: Ik heb juist nog iets raars opgemerkt. Als ik tijdens het afspelen van liedjes in Windows Mediaplayer op een willekeurig nummer druk in het NumLock gedeelte, gaat hij naar een ander liedje, het lijkt wel alsof ze nu een andere functie hebben.

Ik heb geen flauw benul waarom dat opeens stopt met werken, terwijl al de rest wel werkt. Hopelijk hebben jullie een idee.

Met dank SoKoLoV

aangepast door MrSoKoLoV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat gedaan, maar de waarde van InitialKeyboardIndicators stond al op 2 eerlijk gezegd. Dus volgens mij gaat er niets veranderen.

Ik heb dat zojuist gedaan en afgesloten en heropgestart. Ik heb meteen opgemerkt dat NumLock pas aanspringt als ik aangemeld ben, vroeger wil hij niet opspringen. Daarnaast kan ik het ook niet meer uitschakelen en werkt nog steeds geen één cijfer.

aangepast door MrSoKoLoV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas dat werkt ook niet. Ik drukte inderdaad F2 en kwam in de BIOS tijdens het opstarten. Maar ik vond nergens iets dat over Keyboard ging behalve iets in de trent van "Wake On Keyboard" dit stond op disabeled. Dus maakte ik er Enabled van, maar zelfs dat helpt niet. Ik denk dat de nummers en de led wel werken, maar op de één of andere manier veranderd zijn van functie. Want hoe kan het anders dat de led toch aanspringt na het aanmelden? En dat de nummers ervoor zorgen dat je naar het volgende liedje gaat in Windows Media Player, ze werken toch voor iets blijkbaar, alleen niet voor hun normale functie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.