Ga naar inhoud

foto's verzenden met hotmail


shila

Aanbevolen berichten

Hallo

Een tijdje geleden kon ik met hotmail een groot aantal foto's tegelijk versturen en die werden dan ook automatisch verkleind maar dat gaat nu niet meer. Als ik een nieuwe email wou versturen en ik klikte op foto's dan stond daar gecomprimeerde foto's verzenden en dan hoefde ik die maar aan te klikken. Nu staat er dat niet meer bij. Ben dan een beetje gaan googlen en die zegt dan dat ik bij beveiliging iets moet veranderen nl activex besturingselementen die niet veilig zijn daar moet ik instellen op vragen maar dat was al zo ingesteld maar ze vragen niks en alles blijft hetzelfde! Moet ik misschien activex besturingsel. installeren en hoe moet ik dat dan doen of hoe kan ik het probleem oplossen zodat ik toch weer gecomprimeerde foto's kan verzenden?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in hotmail op Foto's klik zie ik volgende opties:

- nieuw album

- webafbeeldingen

- illustraties.

De optie gecomprimeerde foto's verzenden zie ik niet staan.

Een tijd terug heeft hotmail de mogelijkheid voor het verzenden van foto's via e-mail aangepast.

Lukt het wel om foto's te verzenden als je de knop Bijlage gebruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat album maken op skydrive, webafbeeldingen en illustraties maar enkele weken geleden stond er gecomprimeerde foto's verzenden en het is wel vervelend dat dat er nu niet meer staat!

Ik kan nog wel foto's verzenden met de knop bijlage maar dan worden ze niet automatisch verkleind en dan kan je er maar een paar versturen tegelijk. Dus die andere functie was wel heel erg handig dat kon je er max. 50 gelijk versturen en dat duurde maar heel even! Misschien is er toch een mogelijkheid om die functie terug te krijgen want door te googlen zou het iets te maken hebben met die activeX??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.