Ga naar inhoud

[OPGELOST] roteren in word


ester

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

In een scriptie heb ik een automatische pagina nummering aangebracht in word. Echter er is een bladzijde die niet in portrait maar in landscape moet worden afgedrukt.

Hierbij is het probleem dat het pagina nummer op een verkeerde plek staat, namelijk rechts onderin de landscape versie, dus als ik ga printen staat het in het gebonden document niet rechts onderin. Hoe krijg ik het nummer op de juiste plaats (rechtsonderin) in het grote document?

Ben aan het roteren geweest, afbeeldingen opslaan, invoegen, tot ik er een Punthoofd met een grote letter P van had.

Graag een tip van jullie kant! Alvast bedankt voor het meedenken.

groet Ester:idea:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, echter omdat het een stuk is waar ik met meerdere medestudenten aan werk, durf ik het niet op deze algemene site te plaatsen ivm inhoud van het stuk we krijgen er nog een beoordeling over. Anders is het toegankelijk voor iedereen. Of is hier een andere oplossing voor?

groet Ester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik heb ondertussen nog een tip gekregen om op de site leerwiki eens te kijken. Hier heb ik het geprobeerd en het is me gelukt!

Het komt op het volgende neer,

- selecteer de tabel in excel, kies kopieren

- open paint, kies plakken

- kies opslaan als/onderaan bestandsformaat;*png en sluit paint

- kies in word, menu, invoegen, figuur, uit bestand, zoek plaatje, invoegen

- rechtermuisknop op plaatje, object opmaken, tab indeling, voor tekst, centreren/ok

- bovenaan verschijnt een groen rondje, draai hiermee het plaatje 90 graden

- houd shift ingedrukt en vergroot door aan de zijkant, onderkant, hoek te slepen tot het figuur de gewenste grootte heeft.

en het werkt!!!!

Harstikke bedankt ondertussen voor het meedenken, als ik nog eens wat heb, kom ik bij jullie hoor!!

groeten Ester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.