Ga naar inhoud

Laptop overheating!


rastablasta

Aanbevolen berichten

Yoyo,

Ik zit met een probleem. Een jaar geleden heb ik mij een Acer Aspire 8935G gekocht. De specs zagen er goed uit en hij kostte niet zo overdreven veel. Ik ging die ook gebruiken voor te gamen. Ok ik weet dat een laptop minder goed is voor te gamen omdat die geen 7200 RPM heeft maar toch... ik ben nen koppigaard :).

Nu men laptop draait tot nu toe de meeste games goed tot perfect (er zijn uitzonderingen waar de pc aanraadt om op medium te spelen, maar meestal zegt die high).

Nu men probleem is zwaar overheating. Na een uur spelen ofzo is men laptop al gloeiend heet en valt soms uit of loopt soms vast. Nu dit is niet alleen als ik op high speel. Gewoon gelijk welke graphs ik het zet, als ik een uurtje speel ofzo begint die zwaar op te warmen. Ik kan soms wel langer spelen dan een uur ze, mr toch heeft die gloeiend heet.

Ik zet hem zelf op steuntjes zodat de ventilator volledig vrij is. Ook haal ik de batterij eruit als ik ga gamen. Dit allemaal helpt wel een beetje maar toch niet optimaal.

Nu vroeg ik me af of ik dit eventueel anders kan verhelpen?

Any help is welcome!

Grtz from Gent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.