Ga naar inhoud

pc kopen


nicolazio

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik zoek een game pc die laggfree is en waar ik goed op kan gamen, ik speel warrock COD 6 en 7 en ik zou graag willen weten wat ik allemaal in me pc kan hebben en of jullie er één voor mij kunnen samenstellen:

1. waarvoor heb ik een pc nodig? om te gamen.

2. wat is mijn budget? mijn budget is 600 euro voor alleen de computer zonder monitor en windows 7 etc.

3. een merkcomputer of een samenstelling? het goedkoopste :D

4. ga ik overklokken? ik zou wel willen overclocken maar als het een groot verschil in prijs maakt niet.

5.ga ik later upgraden? ja.

6.heb je al die nieuwe functies wel nodig? ja.

7. ga ik zelf assembleren? nee, maar als het egt moet kan t wel.

8.heb ik een besturingsysteem nodig? nee dit is buiten mijn budget van 600 euro

9.ga ik zelf installeren? uiteraard :D

10. heb ik een voorkeur aan onderdelen? ja ik zou er minimaal een quad core in willen hebben maar een triple is ook goed.

11. heb ik nog randapparatur nodig? nee.

12. heb je nog specifieken wensen? nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

overklokken hoef je niet extra voor te betalen, maar er zijn wel bepaalde producten die beter zijn over te klokken en sommigen zijn duurder dan een minder goed over te klokken product.

wat je kunt doen is dat je de computer die je nu hebt upgrade. ik weet niet wat voor een videokaart je hebt nu maar goed dit is een mogelijkheid.

ik denk trouwens dat je voor 600 euro een pc krijgt waarmee je strategische games op bijna de laagste instellingen kunt spelen. :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik heb wat samen lopen te stellen en dan kom ik op dit uit

azerty1

dit is zonder dat hij voor je word samengesteld.

Kast: je had er 1 nodig en deze is redelijk goed, en je hebt er meteen 2 ventilatoren al in zitten en er kunnen nog meer in | upgradebaar.

videokaart: XFX radeon HD 5670 omdat deze een verbetering is van wat je nu hebt en dit niet al te duur is.

processor: AMD Phenom II X4 965 omdat deze redelijk snel is en het beste in het budget past. vergeleken met jouw eisen.

ram geheugen: een goedkope genomen waarmee je toch voorlopig genoeg aan zult hebben| deze zou je later kunnen vervangen voor snellere want je moederbord kan het aan.

moederbord: Gigabyte GA-870A-UD3 deze heeft 2x USB 3.0 en 9 USB 2.0, je kunt er nog hecta(6)core zetten als deze processor te langzaam is.

voeding: OCZ ModXStream Pro 500 Wat, ik weet niet of het genoeg is maar dit is wel een redelijk merk en voor een redelijke prijs.

koeler voor processor: Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev.2 omdat je er 1 nodig hebt en ik weet eigenlijk niet heel erg welke goed is maar deze is volgens mij voldoende.

intern geheugen: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB omdat je deze ook nodig zult hebben.

dat was dacht ik wel de uitleg. ik hoop dat het duidelijk is.

---------- Post toegevoegd om 00:07 ---------- Vorige post was om 00:01 ----------

als je trouwens nog wat zou willen besparen zodat je hem in elkaar kunt laten zetten dan zou je een ander moederbord kunnen nemen (ik zag er 1 en dat scheelde 20 euro) en andere videokaart (ligt er maar net aan tot hoe laag je wilt gaan) en processor (ben je wel minder snel) en je zou minder intern geheugen kunnen nemen maar dit zal niet veel uit maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele opmerkingen....

Als je 30 euro kan missen, kan je beter voor een Cooler Master CM 690 II Advanced opteren. Als DVD brander beter een AD-7240S, die presteert wat beter. Voor de CPU koeler is de Mugen 2 toch wel de betere keuze t.o.v. een Freezer Xtreme 2. Persoonlijk vind ik een HD5670 wat slap en zwak als je wilt gaan gamen, dus een GTX 460 768 MB is aan te raden.Ik zou de CPU ook veranderen naar de Phenom II X6 1055T. 12 euro duurder en 2 extra cores lijkt mij een goede deal.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.