Ga naar inhoud

[OPGELOST] explorer


Gast bonnai

Aanbevolen berichten

Dit kan ook liggen door we manier van weergave, wanneer de miniatuurweergave ingeschakeld is in vergelijking met een lijstweergave. Het neemt namelijk wat tijd in om alle voorbeelden in te laden.

U kan wel het volgende proberen (windows xp)

1. ga naar 'mijn afbeeldingen'

2. in het menu 'extra' kiest u 'mapopties',

3. ga naar het tabblad 'weergave'

4. haal het vinkje weg bij: 'miniatuurweergaven niet in cache plaatsen'

5. zet het vinkje aan bij: 'mapvensters in een afzonderlijk proces openen.

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Taakbeheer (CTRL+ALT+DEL , of rechtsklik op de Taakbalk, en Taakbeheer aanklikken),

boven in bij Bestand ---> Nieuwe Taak (Uitvoeren) --> explorer.exe intikken --> enter. en je explorer word opnieuw geopend. een soort van reset. bij andere internetters wou deze "explorer-reset" vaak helpen. maar een echte oplossing weet ik ervoor niet.

voor verduidelijking zie bijlage

post-926-1417703716,7738_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb explorer.exe gereset, ik heb Karels advies opgevolgd en ik heb gedaan wat Be Dup me aanraadde. En - echt waar - het gaat toch wat sneller als ik nu de map open.

Dus ik weet niet of het allemaal samen ervoor gezorgd heeft dat het sneller gaat of dat er 1 hele goeie bij zat.

In ieder geval bedankt allemaal voor het meedenken en het aanreiken van tips.

Ik ben voorlopig ermee geholpen.

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yannick,

Ik heb van alles geprobeerd met het probleem en mijn hele pc was van slag erdoor. Als oplossing heb ik nu de map 'mijn afbeeldingen' naar het bureaublad gesleept en zie hier het grote wonder....de map opent als een geoliede machine. Hoe het kan weet ik niet maar het werkt. Erg charmant is de oplossing niet, maar het volstaat.

Bedankt allemaal voor het meedenken en tot het volgende probleem;-)

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.