Ga naar inhoud

pc geraakt niet in xp nadat ik een op F11 drukte voor recovery


kaello

Aanbevolen berichten

hey,

klein vraagje voor een groot probleem. ik wou een systeemherstel uitvoeren, dus drukte ik bij opstart op F11. Maar nu geeft hij mij na het zwart scherm met daarop "recovery ..." een blauw scherm, dat knippert weg en start terug op. Dus hij blijt constant heropstarten, terwijl hij eigenlijk niet tot in windows geraakt.

kan iemand mij hierbij helpen? Dit heb ik nog nooit meegemaakt:hmpf:

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de F11 ga je geen systeemherstel doen maar een restore naar fabrieksinstellingen; dat is iets helemaal anders.

Tokkel bij het opstarten op de toets F8 of F5 om het opstartnemu voor veilige modus te krijgen.

Daar kan je kiezen voor een systeemherstel.

Een systeemherstel kan je ook uitvoeren terwijl windows gewoon draait en je ingelogd bent.

Om weer normaal op te starten gebruik je dus bij het opstarten de F8 of F5 toets en als optie kies je voor windows normaal starten of laatst gekende werkende confuguratie.

De procedure om een herstelpunt terug te zettn in Win XP kan je lezen in onderstaande topic.

http://www.pc-helpforum.be/f206/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27961/

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.