Ga naar inhoud

Een mail zenden uit mijn Favorieten gaat niet


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Hallo

Met vista had ik geen probleem daarmee,nu heb ik windows7 en wanneer ik uit mijn Favorieten of vanop mijn Bureaublad iets in een Mailbericht wil verzenden kan het niet geopend worden,dan komt de melding :Dit bestand is mogelijk schadelijk om uw computer beter te beveiligen is de Toegang tot dit bestand geblokkeerd. Voordien ging dat nu ik windows7 heb niet meer? Gelieve mij een oplossing te willen uitleggen AUB.

Met Dank.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag,

misschien moet je eens eerst vertellen welk programma dat je gebruikt om te mailen.

en of je mails vanuit dat programma wel kan versturen, of je mailprogramma voor de rest volkomen normaal werkt.

het zal wel met een instelling te maken hebben omtrent beveiliging die aangepast moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Dus ik heb nu Windows7,berichten verstuur ik met Windows Live Mail,ook wel met Windows Hotmail en dat gaat perfect verzenden ontvangen ,wat nu niet meer gaat is alles wat ik in mijn favorieten of op mijn Bureaublad heb staan kan niet verzonden worden en zoals je zegt waarschijnlijk door een beveiliging die ingesteld is sinds de winkel windows7 heeft geplaats.Zou dat natuurlijk weer in orde willen hebben moest u mij een verstaanbaare uitleg kunnen geven tot oplossing ZEER graag AUB.

Met Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je klikt met je rechtermuisknop een afbeelding of doc aan die op je bureaublad staan en kiest dan voor kopiëren naar e-mail geadresseerde.

Van daaruit wordt dan je standaardmailprog geopend, en je verstuurd de mail. Wat is je standaard mailprogramma? Is handig als anderen hier ook op willen antwoorden.

Nu ik gebruik zelf outlook. Ik heb wel even gekeken in windows live mail maar vindt niet zo direct iets.

Wat je wel kan proberen is het omgekeerde, open je standaard mailprogramma en klik daar op bijlage invoegen, zoek je bestand, voeg het in en probeer eens naar je eigen mailadres te sturen, en kijk of dat wel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.