Ga naar inhoud

muziek verzenden via bleuthoot


ricardo425

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden,

Ik heb een liedje (Stop in the name of love - Dianna Ross and the supemes) op mijn gsm "samsung 3600" staan die ik graag via bleuthoot wil verzenden naar een ander gsm. En dit lukt maar niet. Kan het zelfs niet als beltoon of als berichtentoon instellen. Heb reeds geprobeert met andere liedjes en daar gaat het probleemloos mee. Met dat ene liedje niet. Eerst dacht ik omdat het een wma bestand was en heb deze geconverteerd naar mp3 en nog lukt het niet. Misschien kan hier me iemand helpen. Je zou er mij een heel groot plzier mee doen.

Groeten ricardo425

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen naar de winkel geweest om uitleg, en daar hebben ze enkel de bleuthoot uit gelegd en terug aan gelegd en het probleem was verholpen. Tot vorige zaterdag toen ik het weer voorhad. Heb dan hetzelfde gedaan als de verkoper en het lukte. Volgens de verkoper komt het door de frequentie (ik weet niet of ik het mag geloven). Dus iedere keer wanneer ik het voorheb, leg ik bleuthoot uit en aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou kunnen dat uw router de bleutooth stoort.

Ga naar de router en bij wireless gedeelte kan je ergens SSID en Channel zien.

Wijizgd daar de kanaal door op 7 of 11 te kiezen.

Er zal even geen internet zijn maar windows zal het herstellen.

Ik denk dat je hier iets misverstaan hebt. Het gaat wel om de bleuthoot van gsm naar gsm en niet van pc naar gsm. Want voor over te zetten van pc naar gsm heb ik geen proleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.