Ga naar inhoud

woorden genereren


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ten tijde van het tv-programma Mercator (2009) was er een site gegeven waar je online een woordgenerator kon vinden. Je had de mogelijkheid om 21 letters in te tikken en bruikbaar in het nederlands. Ik heb al gekeken op het net, maar kan niets vinden. Het hoeft ook die site niet te zijn. Een evenwaardige site is me even welkom.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leroy,

Het is niet echt wat ik zoek. Het was geen voor de hand liggende benaming. Dus niets met puzzel, puzzle, woord, word, generator, van dale of iets dergelijke. Ik denk zelfs dat het geen nederlandse site was. Je kon tot 21 of 25 willekeurige letters intikken, het minimum is me niet bekend. Je kreeg een reeks mogelijkheden. Als het niet bij de eerste vijf woorden stond moest je niet verder kijken. Als je bv 10 letters intikte en er was geen 10-letterwoord beschikbaar dan kreeg je een reeks van 9 letters indien mogelijk.

Alvast bedankt voor je snelle reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.