Ga naar inhoud

dvd-schijf word niet herkent in BOOT


fuzzyballs01

Aanbevolen berichten

beginnen bij het begin dus

Ik heb een nieuwe grafsiche kaart gekocht (gtx 470)

Mijn voeding was niet sterk genoeg, dus deze heb ik ook vervangen

toen ik hem dan eindelijk kon opstarten had ik de driver geïnstalleerd van de CD, want mijn internet ging niet, maar dat is omdat ze mijn stick kapot hebben gekregen

toen ik hem daarna opstartte, kreeg ik 5 keer een blauw scherm voor het inlogscherm, en daarna startte hij normaal op

3 dagen later start hij niet eens meer op, en staat er dat een windows bestuursbestand is beschadigd of ontbreekt (\Windows\System32\Drivers\xfaakmkb.sys)

nu heb ik de cd er in willen stoppen, maar de dvd schijf word niet herkent, maar 20 minuten eerder wel, ik heb nu al een week zitten sukkelen met de hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je een tweede apparaat zoals dvd-schrijver?

als je cd-rom niet stuk is en je instellingen in je bios zijn goed moet je windows cd kunnen opstarten.

maar je moet die opstarten voor je in windows komt

meestal komt in het begin te staan: druk een toets als u vanaf cd/dvd wil opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vraag is nog altijd of je al geprobeerd hebt om met je windows installatie-dvd op te starten vanuit je bios, dus zonder windows op te starten.

daarvoor moet je als je bios opstart op een gegevn moment een toets indrukken om op te starten vanaf die windows instal dvd.

volgens hetgeen je schrijft krijg je de problemen met een cd waarop de driver staat van je videokaart of zo en dat is als je windows al opgestart is

Link naar reactie
Delen op andere sites

gast, als ik de cd kon selecteren, zou ik dat al lang gedaan hebben, feit is, dat de schijf, waar de cd in steekt, niet in BOOT opkomt

ik heb er maar 1, en daar steekt de vista installatieschijf in om mijn systeem te herstellen

als de pc opstart hou ik F8 in, en ik kom in BOOT, ik zie 3 USB, en geen CD-DVD meer zoals normaal altijd al geweest is

aangepast door fuzzyballs01
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.