Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het probleem wordt vaak veroorzaakt als er nog resten van andere virusscanners op de pc aanwezig zijn.

Heb je nog andere programma's geïnstalleerd onlangs. Misschien veroorzaken deze een conflict met je avast-antivirus.

Je mag ook altijd je pc eens op fouten controleren en laten opkuisen door ccleaner.

Download CCleaner. Klik op “Download Latest Version”, dan start de download automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aankoop dec 2008, garantie 3 jaar.

Ik moet er wel bij vermelden dat die bsod's er zijn gekomen NA het vervangen van de interne hd schijf. Ik heb die pc in den Aldi(Medion) gekocht en midden september kreeg ik plots een zwart scherm. Tel naar Medion en uitleg gegeven...... waarschijnlijk de hd is defect. Na 5 weken "herstelling" had ik de pc terug. Toen is het begonnen...1x dag, dan 3 dagen niets, dan 2 x dag....enz. Totaal willekeurig. Het probleem is, als je met een ledenlijst van 450 mensen bezig zijt...AL je werk kwijt bent....en opnieuw kan beginnen.

Tel naar Medion al 3 x(dat is Hollands....die spreken geen Vlaams) nu geen resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.