Ga naar inhoud

Internet explorer 9 beta weer afgegooid na problemen.


amazone

Aanbevolen berichten

Ik had al een paar dagen problemen met een link op de website van GOTD waar ik vaak eens een kijkje gaan nemen.

In Internet explorer had ik een probleem met Google. De links in een zoekopdracht openden in een nieuw venster terwijl dat vroeger in een nieuw tabblad gebeurde.

Ik kreeg dat niet goed.

Heb er internet explorer 9 weer afgegooid.

De link in de website van GOTD werkt weer normaal.

Ik heb ontdekt wat er aan de hand is met de zoekopdrachten van Google:

Ik heb Google Toolbar en bij de instellingen kan je opteren voor openen in huidig venster/ nieuw venster of nieuw tabblad. Tenminste dat is zo bij Internet Explorer 8.

Bij Internet Explorer 9 ontbreekt de optie openen in nieuw tabblad.

Ik heb de indruk dat Internet Explorer Google wat tegenwerkt. Ik begin er serieus aan te denken Google Chrome te installeren!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedoel je dat je voor zoekopdrachten de zoekmachine van google gebruikt?

Ik heb ook internet explorer 9 beta, maar gebruik de oekmachine van google er nog niet op.

Maar als je op gevonden link nu rechts-klikt met de muis, krijg je dan geen menu met de keuze om ook te openen in nieuw tabblad?

Iik gebruik meestal google chrome.

Heb internet explorer 9 beta ook om eens te testen, hij werkt zeer snel en heb nog geen echte problemen gehad.

Het is wel effe wennen, zal binnenkort ook eens proberen met de toolbar van google.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik voor het zoeken inderdaad altijd de Google zoekmachine.

Rechtsklikken is natuurlijk altijd de oplossing maar dan moet je nog gaan zoeken naar de optie openen in nieuw tabblad en dan daarop klikken. Dat is omslachtiger.

Blijkbaar vindt jij Internet Explorer 9 sneller dan Google Chrome?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf niet beweren dat IE 9 beta sneller is dan google chrome. Maar ik denk dat hij niet moet onder doen.

Maar hij is veel sneller als vroeger, er zijn toch verbeteringen aangebracht.

Google chrome is gewoon snel, eenvoudig, gemakkelijk.

Anderen zullen dan weer liever firefox of zo gebruiken.

Je moet je er goed mee voelen he.

Nu ik heb ook met IE9 via google (de zoekmachine) geprobeerd om rechtstreeks een nieuw tabblad te krijgen, het lukt mij ook nog niet.

Heb allerlei instellingen geprobeerd maar niks. :hmmmm:

Misschien is er iemand anders die wel al de oplossing heeft?

Laat maar komen :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Sorry kweezie wabbit - had je berichtje niet gezien.

Microsoft reageert tegenwoordig op niets. Nu internet explorer 9 echt uit is ben ik er toch maar weer op overgeschakeld.

Ik heb weer wat zitten zoeken en nu heb ik eerder de indruk dat het Google is, die dat zo gefikst heeft. Misschien om je naar Google Chrome te doen overstappen?

Ik ben er intussen ook al aan gewend geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.