Ga naar inhoud

brander niet meer zichtbaar!


poelie

Aanbevolen berichten

hoi, zit weer met een probleem met mn pc! vraag me niet hoe ik het weer gedaan heb, maar mn dvd brander is verdwenen! kan hem niet vinden in deze computer, ook via mijn apparaat beheer staat er geen cd dvd schrijfstation meer! (staat er gewoon niet tussen)

heb onlangs wel een interne hd bij aangesloten! mag de ide kabel verbonden zijn met hd ( dus van hd gekoppeld aan de schrijver ) of moet ik die 2de ide kabel (aansluiting gebruiken) weet niet of het aansluiten van mn 2de interne hd hier iets mee te maken heeft

in elk geval vind ik hem niet terug! open en dicht gaat hij wel , en hoor hem ook draaien! heb de kabel al gecontroleerd! meschien iets in de bios!

wie kan me helpen?

---------- Post toegevoegd om 10:58 ---------- Vorige post was om 10:56 ----------

ik werk met windows 7 32 bit versie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

denk niet dat hij stuk , heb de interne kabels al gecontroleers; heb er wel een interne hd bij aangesloten! eerst stond op mn eerste ide kabel , dus eerst men c schijf, en daarna bij mijn weten de dvd brander! heb nu dus op die eerste ide kabel nu 2 hd hangen, werken overigens perfect, en via de 2de kabel dus mn dvd brander! hb hier nog wel een brander liggen, kan die dadelijk wel is proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst of het wel primaire partities zijn.

Ga via apparaatbeheer naar schijfbeheer daar zie je de partities staan en ook hoe de indeling is.

Maar je schrijft duidelijk ide- kabel???!!!!!!

Je koppelt dus je harde schijven en dvd-rom aan via ide- kabel? Dan moet je opletten met master en slave en heb je elk onderdeel voorzien van voeding (stroom)????

Je hebt dus geen sata aansluiting??? op je moederbord????

Hier een handleiding

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.