Ga naar inhoud

explorer.exe foutmelding + meerdere iexplore processen


mgo

Aanbevolen berichten

Beide logs zijn clean.

Het probleem is niet te wijten aan malware of spyware besmetting.

IE verwijderen en opnieuw installeren, eventueel een nieuw installatiebestand downloaden.

Op deze pagina kan je verschillende versies van Internet Explorer downloaden.

Na het verwijderen en voor het opnieuw installeren kan je het register opschonen om zeker de laatste sporen van oude installatie te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb IE8 verwijderd, dan cccleaner gebruikt (ca.1500 problemen opgelost).

Vervolgens IE7 geïnstalleerd, maar hierna kon ik IE helemaal niet meer gestart krijgen.

Ik wou dan IE7 verwijderen via configuratiescherm/software, IE7 staat daar in de lijst maar zonder "verwijder" knop...

Heb dan maar IE8 eroverweg geïnstalleerd, dat lukte wel.

Maar mn originele problemen zijn er nog steeds, de meerdere iexplore-processen is nog niet zo een ramp, maar dat ik niet rechts kan klikken op bureaublad of in mappen is zeeer vervelend, ik kan dus niks verplaatsen ofzo...

De enige manier om toch dingen te verplaatsen is als ik handmatig het proces explorer.exe beëindig en dan via nieuwe taak ga bladeren, in dit venster kan ik nu wel kopiëren en plakken zoveel ik wil (wel map per map of file per file).

Kan ik nog iets anders proberen om dit op te lossen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.