Ga naar inhoud

Asus notebook start niet op.


tjenma

Aanbevolen berichten

Het volgende probleem doet zich voor: Bij het aanzetten blijft hij ca. 3 seconden aan en slaat dan automatisch weer af.

Ik zie geen opstartscherm. Mijn dochter heeft hem normaal afgesloten.

Hoe krijg ik hem weer aan de praat?

Het gaat om een ASUS A7M van net 2,5 jaar oud dus geen garantie meer.

Ik heb al geprobeerd om zonder accu op te starten maar dit helpt ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer nu zonder batterij.

Als het dan niet werkt moet je eens aan de onderkant waar de lucht uitblaast eens deksel open doen met fijne schroevendraaier om te zien of de koeler niet vuil is.

Indien zo dan met de stofzuiger in fase proper maken.

Niet non-stop zuigen want ontstaat er statisch stroom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke gaan we doen.

Bedankt voor de snelle reacties.

Ik zal laten weten wat het euvel is en of het de moeite waard is om te repareren. Eigenlijk te gek dat een notebook van €600,00 nu al stuk is.

Dit is het tweede euvel. Vorige week had het beeldscherm de geest gegeven, hiervoor een tweedehands in laten zetten door de reperateur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij de computerwinkel geweest en daar werd geconstateerd dat het moederbord stuk was.

Het was te duur om te repareren. Ik heb van de winkel het geld teruggekregen van het beeldscherm en hij heeft 50 euro korting gegeven op de nieuwe laptop Samsung R530 2.3 ghz processor 3.0 gb ramgeheugen en 320gb hardeschijf.

Ik hoop dat mijn dochter hier meer plezier van heeft.

De oude hardeschijf heb ik in een case laten plaatsen zodat ik nu een 160GB externe hardeschijf erbij heb. Dus er zijn geen bestanden verloren gegaan

aangepast door tjenma
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.