Ga naar inhoud

Radio signaal op mijn speakers(W T F ?)


XazorozaX

Aanbevolen berichten

ok, raar verhaal, maar ik wil nu echt even weten wat het is!

thuis heb ik een logitech 5.1 set(X-530) aangesloten op mijn computer

al enige tijd hoor ik iets raars!

als ik mijn volume knop (op de speaker set zelf) op z'n laagste zet ontvang ik een of ander radio signaal. zodra ik het volume omhoog draai, verdwijnt het)

soms, is het alsof ik een stel russen hoor praten(ik dacht "lol, spetsnaz is mij aan het controleren? xD)

en dan in eens de andere X is het alsof ik naar een soort van klassieke muziek zit te luisteren, met duidelijk Engels commentaar!

en op nog een ander moment ( nu zelfs!) hoor ik duidelijk "RADIO ZODIAK" (nederlandse zender volgens mij, ik hoor duidelijk nederlandse stemmen, best lekker deuntje, maar wat de ####? :o)

het setje losgehaalt van mij computer, en de kabeltjes liggen nu los,op afstand van de computer. het signaal blijft gewoon doorgaan!!!o_o

Het komt dus niet van mijn computer, maar uit mijn 5.1 setje, er komt geluid uit alle speakers, inclusief uit mijn subwoofer O_O

WHAT THE H#LL IS GOING ON ?? :o

iemand ervaring met dit soort dingen ?:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar de boxen zijn niet eens aangesloten op de PC O_O

dat is het vaage!

Het signaal met van buitenaf of vanuit de speakers zelf komen, want de jack's die je achterin je computer moet proppen, liggen nu naast mij, en niet in de PC :o

het gaat gewoon door, maar als ik volume omhoog draai verdwijnt het,

draai ik het weer lager, word het weer harder :3

vanochtend aangezet, hoorde ik een half uur lang ruis(alsof je een zender zoekt)

toen 4 uur lang niets, en nu weer ruis :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.