Ga naar inhoud

PC herkent USB poorten niet meer


JeanB

Aanbevolen berichten

Hoi,

sinds daarnet herkent m'n notebook (Win7 x64) geen enkel USB apparaat meer. De oorzaak is me onduidelijk, al is het sinds ik zonet een apparaat (PSP) heb aangesloten waarvan de batterij volledig leeg was. Sindsdien werkt niets meer, ook mijn USB muis niet. Telkens ik een USB apparaat aansluit krijg ik volgende melding: "Het USB-apparaat wordt niet herkend". Ook staat er een "unknown device" tussen mijn USB controllers in apparaatbeheer. Ik heb deze eveneens al proberen uitschakelen en van elke USB-hub de installatie ongedaan gemaakt, in de hoop dat windows deze opnieuw installed. Ook heb ik reeds een systeemherstelpunt van een week geleden gebruikt.

post-9929-1417704261,5193_thumb.jpg

Ik herinner me nochtans ooit eens hetzelfde probleem te hebben gehad met het aansluiten van een Garmin GPS. Formatteren helpte toen zelfs niet. En ik weet eveneens niet meer hoe ik het toen heb opgelost gekregen :dong: Ik vermoed dat ik in het register in safemode ben moeten gaan, al kan ik het ook verwarren met iets anders.

Iemand suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke moederbord hebt je?

Indien het een merk is dan merk en type en eventueel serie nummer

Hewlett-Packard HP EliteBook 8730w F.0A

System Serial Number: CNU8500R7B

Asset Tag: CNU8500R7B

Chassis Serial Number: CNU8500R7B

Enclosure Type: Notebook

Board: Hewlett-Packard 30EC KBC Version 91.1E

Bus Clock: 266 megahertz

BIOS: Hewlett-Packard 68PAD Ver. F.0A 12/15/2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.