Ga naar inhoud

toegangsrechten


demigamer

Aanbevolen berichten

dit :

''Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen

toegangsmachtigingen voor het item.''

komt er op als ik, een setup wil openen (alles wat toepassingen zijn dus)

systeemherstel werkt ook niet meer

ik heb geprobeerd win7 er op te zetten, dit is mislukt, en in het begin komt erop, windows 7

vista

vista werkt maar met veel problemen zoals je bovenaan ziet, ik kan bijna niks meer doen, gamen zit er al niet meer in, sites kan ik wel bekijken

ik hoop dat jullie mij echt kunnen helpen!

bedankt

groeten

demigamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je al te veel 'geprobeert' hebt om het te herstellen. Misschien best belangrijke informatie op externe harde schijf zetten en de c:-schijf formatteren. Als er 2 versies door elkaar op de pc staan, is de computer zeer instabiel geworden.

Wel kan u nog hetvolgende proberen:

- maak een systeemherstelschijf aan: hier lees je hoe je dat moet doen

- start met die systeemherstelschijf je pc op, en kies Systeemherstel en probeer zo een systeempunt terug te zetten. Als je ooit een backup gemaakt hebt met windows 7 backup functie, dan is het nog beter, want dan kan je de image ook terugzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan niet formateren ik ben geen admin, heb ook al in safe mode geprobeerd

pc is van vriend... vista

ik zal proberen met herstelschijf ik laat het je nog weten

---------- Post toegevoegd om 19:42 ---------- Vorige post was om 19:41 ----------

Ik denk dat je al te veel 'geprobeert' hebt om het te herstellen. Misschien best belangrijke informatie op externe harde schijf zetten en de c:-schijf formatteren. Als er 2 versies door elkaar op de pc staan, is de computer zeer instabiel geworden.

Wel kan u nog hetvolgende proberen:

- maak een systeemherstelschijf aan: hier lees je hoe je dat moet doen

- start met die systeemherstelschijf je pc op, en kies Systeemherstel en probeer zo een systeempunt terug te zetten. Als je ooit een backup gemaakt hebt met windows 7 backup functie, dan is het nog beter, want dan kan je de image ook terugzetten.

ah nee die is voor windows 7...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je wil de pc formatteren?

Normaal moet je dan gewoon opstarten met de juiste DVD van het besturingssysteem en doorheen het installatieproces krijg je de mogelijkheid om aanwezige partities te formatteren.

Als je Windows 7 probeert te installeren, kan je best deze handleiding even overlopen. Op een gegeven moment krijg je de mogelijkheid om bestaande partitie te verwijderen. Dat zie je ook goed in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je wil de pc formatteren?

Normaal moet je dan gewoon opstarten met de juiste DVD van het besturingssysteem en doorheen het installatieproces krijg je de mogelijkheid om aanwezige partities te formatteren.

Als je Windows 7 probeert te installeren, kan je best deze handleiding even overlopen. Op een gegeven moment krijg je de mogelijkheid om bestaande partitie te verwijderen. Dat zie je ook goed in de handleiding.

ik wil niet persé formateren, ik wil gewoon dat die laptop deftig gaat, en dat alles normaal is... en dat ik alle machtigingen heb, kan ik niet gewoon alles standaard zetten er staat nix belangrijks op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan niet formateren ik ben geen admin, heb ook al in safe mode geprobeerd

pc is van vriend... vista

Als de PC van je vriend is, zou het dan niet beter zijn hem te vragen naar het Administrator-wachtwoord ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.