Ga naar inhoud

Foto vervagen


kingsmile

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zou graag een foto vervagen maar enkel langs de kanten :) Bijvoorbeeld dat het links en rechts van de foto de foto zelf is en hoe meer naar het midden toe het vager wordt. Hoe kan ik dit doen? Ik heb beschikking over paint, paint.net, photoshop elements maar ik zou niet weten hoe ik zoiets met deze programma's kan maken? :)

Kan iemand mij helpen? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kingsmile,

de zeldzame keren dat ik foto's bewerk doe ik dat online.

Je kan de foto uploaden, bewerken en als je tevreden bent met het resultaat kan je hem terug oploaden in grootte en extensie naar keuze.

Omdat ik dat maar 'bij gelegenheid' hoef ik daarvoor dus geen enkele software te installeren.

Meestal gebruik ik phixr.com : ( Phixr - Online Photo Editor ).

Andere mogelijkheden : fotoaanpassen.nl : ( FOTO BEWERKEN - makkelijk online je foto's bewerken of je foto's aanpassen ) en picnik.com : ( http://www.picnik.com/ ).

Gratis software om foto's te bewerken kan je hier ( Gratis fotobewerking | Gratis Software Site ) bekijken en gratis downloaden...je krijgt er ook nog de nodige uitleg bij.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.