Ga naar inhoud

installatieproblemen zoo tycoon 2


katja ok

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb een probleem met de installatie van Zoo tycoon 2.

Bij het opstarten van het spel krijg ik volgene fout: je hebt ten minste 256 MB systeemgeheugen nodig om Zoo tycoon 2 te kunnen uitvoeren. (er is 0 MB waargenomen)

Maar als ik in de systeeminfo van de comp ga kijken is het beschikbaar fysiek geheugen 2.23 GB.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes

Katja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het is een Acer, met Windows Vista

Dit is mijn systeeminformatie:

Geïnstalleerd fysiek geheugen: 4.00 GB

Totaal fysiek geheugen: 4.00 GB

Beschikbaar fysiek geheugen: 2.17 GB

Totaal virtueel geheugen: 8.21 GB

Beschikbaar virtueel geheugen: 6.11 GB

Ruimte voor wisselbestand: 4.29 GB

Dan is er toch genoeg geheugen vrij???

Kan iemand mij aub helpen, ik heb mij al zot gezocht op internet, maar vind geen oplossing undecided.gif

Alvast bedankt!!

Groetjes

Katja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dit eens. Zoo Tycoon 2 staat ook in die lange lijst.

Probeer de tips uit (Vista updates installeren, zoals bijvoorbeeld Service Pack 2 van Vista, en de toepassing Zoo Tycoon 2 in compatibiliteitsmodus uitvoeren - zie ook link hierboven)

Lees dit ook eens door op het forum van Zoo Tycoon.

Tip:

Installeer Zoo Tycoon 2. Ga dan naar de snelkoppeling op je bureaublad; Rechtsklik op Zoo Tycoon 2. Kies Eigenschappen. Ga naar het tabje Compatibliteit. Zet een vinkje voor "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor" en kies uit de lijst Windows XP (of probeer andere uit die lijst)

Als dat niet werkt probeer je dit:

- klik onderaan op de ronde start knop

- typ het woord msconfig

- klik op de tab "Computer opstarten"

- klik op de knop "Geavanceerde functies"

- zie rechts naar "Maximaal geheugen". Zet daar een waarde die kleiner is dan 4096.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.