Ga naar inhoud

Mappen kopieren in Windows 7


Hattori

Aanbevolen berichten

Hé iedereen,

Ik zou een groot aantal mappen met submappen moeten kopiëren maar zonder de inhoud van die mappen.

Bestaat er een makkelijk te gebruiken tool om dit te doen?

Of kunnen jullie de juiste command line geven om te werken met robocopy,want met dit laatste heb ik al geprobeerd maar het lukt me niet.

Y:\The Beatles (met al zijn onderliggende mappen zonder de bestanden) moet gekopieerd worden naar Y:\MP3-The Beatles - Complete Discography

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze al een aantal jaar in een box op cd zitten en ik heb deze allemaal op mijn HD gezet,nu wens ik deze mappen te kopiëren en te sorteren in mp3 formaat.

Wel een rare vraag eigenlijk,verdenk je me van iets misschien?

Hoe hebt u de complete discografie verkregen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor. Het is gewoon een standaardvraag (forumregels). Sorry dat dit anders overkwam.

Je bedoelt dus dat je mappen hebt met liedjes in, maar dat enkel de mapnamen gekopieerd moeten worden en niet de liedjes?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt,enkel de mappen en niet de liedjes die erin staan.

Nee hoor. Het is gewoon een standaardvraag (forumregels). Sorry dat dit anders overkwam.

Je bedoeld dus dat je mappen hebt met liedjes in, maar dat enkel de mapnamen gekopieerd moeten worden en niet de liedjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel dat je een map c:\BeatlesAlles hebt, met als submappen hierin Beatles2001, Beatles2002, Beatles2003

en je wil gewoon de map BeatlesAlles (mét de submappen), maar zonder de liedjes, kopieren naar je externe harde schijf E:\kopie, dan gaat dit met het xcopy commando. Je moet dan wel de parameters /t en /e gebruiken.

dus dan wordt het

Xcopy c:\BeatlesAlles e:\kopie /T /E

(je hoeft dus NIET de submappen in het commando mee te geven, daar zorgen de parameters op het einde voor, die 'zien' de submappen automatisch, en er wordt geen inhoud meegekopieerd (dus geen liedjes, alleen de mappen en submappen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog vreemder,

na de map een nieuwe naam gegeven te hebben lukte het wel.

ps: Kan je op deze manier bv ook bestanden met een bepaalde extensie kopiëren naar een andere map.

Bv: .pdf files uit een wel bepaalde map naar een andere map.

Thnx voor de hulp.

Raar,

hij zegt iedere keer dat hij het bestand The Beatles niet kan vinden. Staat wel degelijk op mijn schijf zo vermeld als naam.

aangepast door Hattori
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.