Ga naar inhoud

opstartproblemen na formateren


lizest_54

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vandaag heb ik mijn laptop (msi) geformateerd eerst de D schijf en daarna de C schijf, de C schijf werdt geformateerd via msi recovery (F3). Windows vista werdt opnieuw geinstalleerd volgens de te volgen stappen, maar de laptop blijft zichzelf telkens opnieuw opstarten. Op het bureaublad komt telkens volgende melding "uw systeem zal automatisch opstarten zodra de installatie is voltooid" en ook sit (in zwart vak)" c:\windows\system32\cmd.exe.

Veilige modus lukt wel heb ik ondertussen al geprobeerd mss kan ik via veilige modus iets herstellen ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik al geprobeerd. Via F3 kan ik wel nog windows system recovery option doen, maar geen idee wat dit doet , is mss iets als systeemherstel??

System recovery, dat zal je recovery -partitier zijn.

Zo zet je de laptop terug naar fabrieksinstellingen.

M.a.w. zoals je hem gekocht hebt.

Als je de pc pas geformateerd hebt, zowel de c als d heb je dan nog je recovery of staat die op cd?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

De recovery kan ik nog doen. Na het herinstalleren van windows blijft de pc zich telkens heropstarten en komen volgende meldingen "uw systeem zal automatisch opstarten zodra de installatie is voltooid" en ook dit (in zwart vak)" c:\windows\system32\cmd.exe. In veilige modus kan ik wel gewoon opstarten zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net eens op de zolder gezocht en ook nog een cd gevonden met "notebook driver utilities manual". Als ik cd even op deze laptop bekijk kan ik kiezen uit volgende opties: Driver Install-Utillity-Browser cd-Manual-Security-Exit. Mss moet ik deze eens proberen, ben enkel bang ik de msi laptop volledig doe crashen of windows kwijtspeel of iets dergelijks. Zou deze cd de recocery cd zijn waarmee ik zowel c als d wis ?? En wat gebeurt dan met mijn windows die ook nog op mijn harde schijf staat ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.