Ga naar inhoud

opstartproblemen na formateren


lizest_54

Aanbevolen berichten

D geformateerd met een programmatje waarvan de naam mij nu ontsnapt en is dus ook al van mijn pc vermits ook de C al geformateerd is. De recovery en herinstallatie van windows lukt nog perfect of toch bijna pc start alleen telkens opnieuw op als hij op bureaublad komt. Foutmeldingen vermeld hierboven. Recovery en windows staan op klein stukje van de harde schijf niet c niet d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

D geformateerd met een programmatje waarvan de naam me nu even ontsnapt is trouwens ook al verwijderd want stond op de c.

De recovery via f3 werkt nog perfect en het installeren van windows ook (recovery en windows staan op een klein deeltje van de schijf niet c en niet d en zijn dus niet verwijderd) enkel start de pc bij het openen van bureaublad telkens opnieuw op, met bovenstaande foutmeldingen. In de handleiding staat er dus ook dat je kunt recoveren via cd en dat je dan alles verwijderd maar heb deze cd niet en alles betekent volgens mij ook vista dus dat lijkt mij niet de beste oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eens om bij het opstarten van je pc de F8 toets, als dat lukt kom je in een herstelprogramma waar je naar geavanceerde opties voor systeemherstel en ondersteuning weergeven kan gaan.

Ga naar opstartherstel. En zo je windows herstellen.

Windows wordt niet verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.