Ga naar inhoud

Agent_r.XJ Trojaans paard + zeer trage PC


Aanbevolen berichten

Beste KW ik heb je instructie opgevolgd.

CD wordt automatisch herkend en window files worden geladen.

Dit ging goed tot ik in het herstelmenu kwam.

in dit menu de volgende keuzes:

- startup repair

- systemrestore

- system image rescovery

- windows memory diagnostic

- command prompt

ik heb gekozen voor laatste optie: een DOS menu opent: Aministrator. X:\windows\system32\cmd.exe

- fixboot ingetyped. krijg hierop de de melding dat de opdracht niet herkend wordt als int. of ext. opdracht, prog. of batchbestand. geldt idem voor fixmbr.

Dit ook geprobeerd onder C:\ en E:\ (is dvd/cd station), zonder succes.

als ik kies voor restart in menu kom ik in opstartherstel. deze geeft aan dat pc niet automatisch kan worden hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat heb ik ook gedaan. Startup repair gaat de pc automatisch proberen te repareren, wat niet lukt ;-(

krijg een verzoek om de diagnose naar Bill te verzenden.

als ik detailsd open worden 7 probleemhandtekeningen getoont.

1 & 2 zijn: 6.1.7600.16385

3: unknown

4 212200865

5: AutoFailover

6: 15

7: 0x1a

aangepast door Quad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerdere oorzaken zijn mogelijk

* bepaalde aangesloten hardware kan het herstel verstoren: heb je nog extra harde schijven aangesloten(intern of extern)? Zo ja, koppel deze los zodat enkel de te herstellen schijf is aangesloten.

*Je hardware(harde schijf en/of geheugen) kan wel eens aan het falen zijn. Je geheugen kan je testen met memtest. Download het bestand en daarna als opstartbare cd branden. Start je pc op via deze cd en volg de instructies. Laat de test gerust twee tot drie keer lopen.

Wat is het merk van je harde schijf? Fabrikanten hebben soms testsoftware voor hun schijven.

* je gebruikt toch de juiste windows 7- dvd(32 bits voor een 32bits versie en 64bits voor een 64 bits versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 harde schijf: WD3200JB (Caviar SE) 320 gb uit nov. 2006 die is opgedeeld in 2 partities (C & D).

verdere gegevens HD:

- mdl wd3200JB-OOKFAO

- dcm HHBHCAJCHN

Daarnaast ook externe schijf, maar die was al een tijdje niet aangesloten.

Ik heb 32 bit en ook de 32bit repair cd gedownload zoals je adviseerde.

aan mijn pc zat verder nog de printer beelscherm muis speackerset en modem. alles ff losgehaald en zal bij

welke memtest moet ik hebben?

** Memtest86+ V4.10 (04/05/2010) **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Memtest 3 passes laten lopen. is hij ruim anderhalf uur mee bezig geweest.

Resultaat: geen errors.

Daarna nogmaals startup repair gedraaid via CD, effect hetzelfde als in eerder bericht. Windows kan het probleem niet oplossen.

zo langzamerhand zie ik nog maar 2 mogelijkheden:

1. proberen windows opnieuw te installeren (via mijn vista DVD en daarna upgraden naar Win7)

2. harddisk is dermate beschadigd dat deze aan vervanging toe is (als een dergelijke HD nog verkrijgbaar is)

of is er toch nog hoop???:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jürgen: we hebben denk ik te maken met de wet van Murphy: ik heb gedaan wat je voorstelde.

het prog. DIAG504fCD geeft het volgende aan: unable to locale the license agreement file, DLGlice.TXT gevolgd door please make sure that the license agreement file is located in the same path as DLGDIAG.exe ..:hmpf:

aangepast door Quad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.